Basse Besvaret June 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 1, 2009 Jeg vil se facts på bordet (regnestykke) - antagelser er der nok af herinde :) C'mon Mogens hehe - har ikke siddet og regnet det minitiøst ud endnu - kan være du har ret, men bremsen hedder altså prisen på 100.000 sek og en papkasse på hjul :D
Basse Besvaret June 1, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 1, 2009 men det smart´en taber tjener sig hjem i form af forsikring .. årsskat og gratis parkering en del steder .. og tro mig en 540 er dyr og du kommer til let til at bruge 50k mere på den inden der er gået et år .. tag det fra en tidligere e39 ejer.. medmindre man er heldig og får et perfekt eksemplar så er det en skidtbil.. ville hellere ha en gammel e34 540 så.. btw mb e240 kan du få 99-00 for under 50k Er det så en silvan bil ? - dvs selvimporteret fra tyskland - for kan ikke finde nogle i sverige syns jeg til den pris. Den skal max have 200.000 km på tælleren eller lidt over.
7eren Besvaret June 1, 2009 Rapporter Besvaret June 1, 2009 SMarten er stadig dyrer - der er forskel på en engang ydelse på 100.000 kr og det jeg skal give for BMWen :-) Skulle have lån, hvis jeg skulle betale 100.000 kr. og afskrivningen på en ny er latterlig høj. Been there done that - køber aldrig fabriksny bil igen. Så hellere gå en prisklasse op i brugt luksus biler - MB E 200/240 f.eks fra 96/97. Billigere forsikring end BWM, billigere vedligehold også. Den kommer aldrig til service anyway, og der er kun trafikforsikring på. Godt nok er det en vinterbil jeg skal have, men gider ikke køre en lille papkasse på hjul uden komfort hehe E200:th2:. Så for du ikke meget mere økonomisk bil for pengene. +Top komfort.
dkrath Besvaret June 2, 2009 Rapporter Besvaret June 2, 2009 Jeg havde en Nissan Micra som pendlerbil i vinters (sådan en i stil med Rikke Rosts Toyota Starlet) og jeg må sku sige jeg var ovenud tilfreds med den. Så hvis du vil prøve at opleve hvordan det er at have en helvedes masse penge til sig selv om måneden, så køb sådan en til 5.000 kr. Det eneste der skete på min i de 6 måneder var en udstødning der røg af (svejsede den fast igen), samt nogen tændrør der skulle udskiftes. Faktisk blev den solgt til 2.500 kr. Den havde gået 204.000 km. Blot et forslag.
Basse Besvaret June 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 2, 2009 Jeg havde en Nissan Micra som pendlerbil i vinters (sådan en i stil med Rikke Rosts Toyota Starlet) og jeg må sku sige jeg var ovenud tilfreds med den. Så hvis du vil prøve at opleve hvordan det er at have en helvedes masse penge til sig selv om måneden, så køb sådan en til 5.000 kr. Det eneste der skete på min i de 6 måneder var en udstødning der røg af (svejsede den fast igen), samt nogen tændrør der skulle udskiftes. Faktisk blev den solgt til 2.500 kr. Den havde gået 204.000 km. Blot et forslag. Skal også bruge bilen til andet en vinterbil. Vil være rart at kunne have mere end en passager i bilen. Tage på storkøb i ilva/ikea mv, uden at skulle have det bragt hjem mv. Hvis jeg køber en bil, så blir det en jeg har en 2 års tid, eller mere. Dvs. der skal være lidt tilbage i bilen hehe - er også rart at have 2 biler generelt, hvis man skulle skifte den ene ud. Så har man noget andet at køre i, indtil man finder næste "for sjov" bil :-) Pt. ser jeg også på leasing - fik for lang tid siden et leasing tilbud fra toyota på 1300 sek om måneden for en prius - det er ikke uintressant. Stor nok til at fragte ting i og passagere, og så kører den sindsyg langt på literen hehe. Plus der er gratis parkering :D
Guest Mogens Besvaret June 5, 2009 Rapporter Besvaret June 5, 2009 Har muligheden formentlig for at få fingrene i sådan et dyr, som vinterbil. Den er fra 1996, 12. måned - dvs 1997 modelår. Har gået rigtig langt... Jarl har 2 stående til 49.000 SEK - Helsingborg. Jeg så dem idag ;) www.jarlsbilservice.com
Basse Besvaret June 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 5, 2009 Det er nogle udemærket priser - han har 3 5'ere fra 97,98 til fornuftig pris og km :-) Må jeg se lidt på. Jarl har 2 stående til 49.000 SEK - Helsingborg. Jeg så dem idag ;) www.jarlsbilservice.com
Guest Mogens Besvaret June 5, 2009 Rapporter Besvaret June 5, 2009 Det er nogle udemærket priser - han har 3 5'ere fra 97,98 til fornuftig pris og km :-) Må jeg se lidt på Jég havde nok valgt den Alpina B6, som "kom ind" idag, mens vi var der - KÆFT den er da for nice Men Jarl har det svært for tiden. BMW's M-serie (spritnye biler) "foræres væk" lige nu vha hollandsk auktion, hvor prisen reduceres hver dag efter princippet: Hvorlænge tør du vente før naboen har købt bilen. Og selvom Alpina er en helt anden bil end en BMW M, rykker det jo alt andet lige salget...
Basse Besvaret June 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 5, 2009 Mmm må snakke lidt med ham måske - i sommerferien, når jeg har tid til at køre rundt og ose biler :-) Rent økonomisk ville en 523,525,528 nok være mest intressant tror jeg. også hvis man skal af med skidtet senere hen.
Guest Mogens Besvaret June 5, 2009 Rapporter Besvaret June 5, 2009 Mmm må snakke lidt med ham måske Der er 2 forhold, som trækker i den retning, at du nok snart skal besøge Jarl: http://data.bytbil.com/carinfo.cgi?id=CD278CE650D939&look=jarls 1) Prisen er nu reduceret til 45.000 SEK (mener bestemt at der stod 49.000 i formiddags...) 2) Kommisionsbil, der sælges for kundes regning (ingen garanti = lavere pris)
Basse Besvaret June 5, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 5, 2009 Der vil da altid være 1 årsgaranti, selv om de skriver der ingen er - lige så snart handlen er via en forhandler ? Skal lige have fundet de sidste 15k så hehe Der er 2 forhold' date=' som trækker i den retning, at du nok snart skal besøge Jarl: [url']http://data.bytbil.com/carinfo.cgi?id=CD278CE650D939&look=jarls 1) Prisen er nu reduceret til 45.000 SEK (mener bestemt at der stod 49.000 i formiddags...) 2) Kommisionsbil, der sælges for kundes regning (ingen garanti = lavere pris)
biz Besvaret June 5, 2009 Rapporter Besvaret June 5, 2009 Den bil Mogens linker til har jarls haft stående rigtig rigtig länge nu, 3/4 år eller nästen 1 år så der må väre plads til prutten og en god handel dér! ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu