Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kan ikke få Gios sticky om dansk fører i svensk bil til at virke, så der stiller spørgsmålet igen. Min lillebror får nøglen til deres svenske hus i morgen mandag, og skal hente nogle ting i deres gamle lejl i DK. Hvis han i morgen har modtaget hans svenske personnr, må han gerne låne min svenske bil og hente tingene ik??? Og hvis han ikke har fået det endnu, må han ikke?? Vil bare være 100% så jeg ikke låner ham den, og han får en kæmpe bøde.

Besvaret
Jeg kan ikke få Gios sticky om dansk fører i svensk bil til at virke, så der stiller spørgsmålet igen. Min lillebror får nøglen til deres svenske hus i morgen mandag, og skal hente nogle ting i deres gamle lejl i DK. Hvis han i morgen har modtaget hans svenske personnr, må han gerne låne min svenske bil og hente tingene ik??? Og hvis han ikke har fået det endnu, må han ikke?? Vil bare være 100% så jeg ikke låner ham den, og han får en kæmpe bøde.
Tja, nu mig selv, jeg har både svensk cpr-nummer og nøgle til mit svenske hus, men jeg må ikke køre i Danmark i min egen eller nogen andens svensk indregistrerede bil, da jeg ikke p.t. er folkbokfört i Sverige. (Da jeg skal over og stemme tronfølgeloven ned) Så spørgsmålet, der skal svares på, er, om han er folkbokfört i Sverige på den pågældende dag. Hvis ja, så må han godt. Også hvis posten skulle svigte, og han ikke får et brev fra Skatteverket.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...