Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Håber der nogen der kan hjælpe mig. Jeg og min mand har en lejlighed i sverige, som vi ikke rigtig bruger. Vil gerne udleje lejligheden, men kan personen der vil leje lejligheden godt få adresse i den? Og vil der ske noget med min mands papir?

Besvaret
Hej. Håber der nogen der kan hjælpe mig. Jeg og min mand har en lejlighed i sverige, som vi ikke rigtig bruger. Vil gerne udleje lejligheden, men kan personen der vil leje lejligheden godt få adresse i den? Og vil der ske noget med min mands papir?
tror ikke ritigt der er nogle der kan svare på hvad der sker med din mands papirer uden at du forklare hvad det er for nogle, er det opholdstilladelse eller store mængder af toilet papir eller ???
Besvaret
Husk at få lavet kontrakten korrekt så lejeren ikke kan påberåbe sig besittningsskydd :)
Besvaret

Hej Sabrina, Nu skriver du ikke noget om hvor og hvad det er for en lejlighed, men jeg er søgende lige pt, så hvis det er i malmø området, 2 værelser og I er nogenlunde fornuftige på prisen, så kan I smide mig en mail på da9el84[@]gmail.com (fjern []).

• 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...