Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ser syret ud - og så kan man vel godt sige "gå hjem og vug" til Wii ? :D hehe Det må satme give god motion at spille et sportsspil eller kampsports spil hehe Forudser en ny generation af "star wars boys" haha

Besvaret

Det så nu meget blæret ud, men tror en del af det fake. Her tænker jeg på racerspillet. Hvordan kan dimsen se/finde ud af, at man trykker på speederen/bremsen når vedkommende bare sad med begge ben på jorden uden at bevæge dem! Men det er da klart noget, som man vil se mere til i fremtiden.

Besvaret
Det så nu meget blæret ud, men tror en del af det fake. Her tænker jeg på racerspillet. Hvordan kan dimsen se/finde ud af, at man trykker på speederen/bremsen når vedkommende bare sad med begge på jorden uden at bevæge dem! Men det er da klart noget, som man vil se mere til i fremtiden.
Det var lige præcis den jeg også tænkte på.. men det åbner for muligheder og ser rigtigt spændende ud!
Besvaret

mjaaa. Jeg foretrækker nu mig G25 når jeg spiller racerspil. Så har man i det mindste en smule føling med banen og bilen. Når jeg spiller FPS foretrækker jeg en kontroller i hånden. Til visse ting kan systemet bruges, men det ultimative må jo være begge ting på en gang og det lægger MS desværre ikke op til.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...