Gio Skrevet June 4, 2009 Rapporter Skrevet June 4, 2009 ...men ingen i bilen kom alvorligt til skade. Til gengæld har de været dumme nok til at lægge videoen på youtube, hvor de kører 160 mph...indtil det går galt. http://www.madison.com/tct/mad/latest/453385 th4pKLjAGGI På grundlag af videoen kunne politiet rejse yderligere tiltale. Tænk at nogle er så dumme, at de lægger videoer op af deres egne lov-overtrædelser...
bananas Besvaret June 4, 2009 Rapporter Besvaret June 4, 2009 Jeg synes god nok at det ryster noget - er det de amerikanske highways, som er af så dårlig kvalitet? Jeg fatter ikke lige hvorfor de crasher, men føreren var en 17-årig knægt, så han var nok ikke den mest erfarne fører. Glemte han at bremse inden afkørslen eller hvordan?
Gio Besvaret June 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 4, 2009 Jeg fatter ikke lige hvorfor de crasher' date=' men føreren var en 17-årig knægt, så han var nok ikke den mest erfarne fører. Glemte han at bremse inden afkørslen eller hvordan?[/quote']Godt spørgsmål. Men mon ikke de pludselig skulle bremse hårdt ned p.g.a. en forankørende eller måske et sving - og derfor ikke kunne styre bilen længere. Vi kan vist kun gætte.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu