Jump to content

Billige baltiske leasing-biler fra konkursramte kunder

Recommended Posts

Skrevet

Hvis man gider besværet kan der gøres en rigtig god forretning i disse uger/måneder ved at købe tidligere udleasede brugte biler fra bankerne i Baltikum der har fået dem retur fra ikke-betalingsdygtige kunder. Jeg var selv derovre (Estland) i sidste uge og så ved selvsyn hvordan en enkelt (lille) bank havde ca. 550 biler stående som de bare ville af med og hellere før end siden.... Bilia har øjensynligt også set "fidusen".... artikel fra DI

Besvaret
findes der ikke en hjemmeside hvor man kan se hvilke biler der er tale om og prisen.
Jeg tror at denne her side måske handler om salg af tidl. leasing biler, men jeg er ikke sikker da mit estiske er lidt rustent :p Jeg tror dog ikke at man skal tage denne pris på nettet alt for meget for pålydende, de er uden tvivl i allerhøjeste grad til at forhandle med fordi markedet er så oversvømmet som det angiveligt er. Ps. 100 EEK = ca. 69 SEK
Besvaret

Vent et par måneder - så er de nok blevet endnu billigere pga. en devaluering/frigørelse af den Estiske Kroon. Et land med 1/4 af Danmarks BNP pr. indbygger og så mange luksusbiler?? Det er ikke så svært at se at der har været lige lovlig stor forbrugsfest! Island om igen.

Besvaret
Jeg tror at denne her side måske handler om salg af tidl. leasing biler' date= men jeg er ikke sikker da mit estiske er lidt rustent
Det er helt rigtigt, det drejer sig om Danske Banks datterselskab Sampo Panks leasingbiler. Lidt oversættelse: Hind sisaldab KM 18% ~ Pris inklusive 18% MOMS eksporthind ~ eksportpris (højst sandsynligt uden moms) broneeritud ~ reserveret Soodushind ~ Tilbudspris

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...