BS Skrevet June 14, 2009 Rapporter Skrevet June 14, 2009 Er de til at have med at gøre når det gælder reklamation og fejl osv? Kan spare et par hundrede kroner på et tv i forhold til Siba. Go or no-go?
Miriam Besvaret June 14, 2009 Rapporter Besvaret June 14, 2009 Er de til at have med at gøre når det gælder reklamation og fejl osv? Kan spare et par hundrede kroner på et tv i forhold til Siba. Go or no-go? Helt sikkert GO :) Har handlet der rigtigt rigtig meget og har aldrig har nogle problemer. Heller ikke med en navi 1 uge over garanti, den tog de også.
BS Besvaret June 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 14, 2009 Helt sikkert GO :) Har handlet der rigtigt rigtig meget og har aldrig har nogle problemer. Heller ikke med en navi 1 uge over garanti' date=' den tog de også.[/quote'] Lige sådan en anbefaling man kan bruge! Så er det der jeg nupper den! Takker
Miriam Besvaret June 14, 2009 Rapporter Besvaret June 14, 2009 Ja, de tog faktisk også et fjernsyn retur engang som vi havde åbnet og monteret, men blev enige om at det bare var for stort til det rum. Igen uden problemer i åben emballage
testeren Besvaret June 14, 2009 Rapporter Besvaret June 14, 2009 Jeg fik pengene tilbage i sidste uge for noget der ikke helt virkede, ingen problem eller mistænkelige spørgsmål. Dog er deres service når man køber, en blandet landhandel, du kan få god service og du kan komme til at stå overfor total uvidenhed.
Martin_M Besvaret June 15, 2009 Rapporter Besvaret June 15, 2009 Jeg kan også kun anbefale det. Og så er der lidt at spare på fragten, hvis man har mulighed for at afhente i deres lagershop i Malmö
BS Besvaret June 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 15, 2009 Det vælter jo ind med gode anbefalinger! Top dollar! Mit umidelbare indtryk af butikken er at det er en butik man handler i når man nogenlunde ved hvad man skal have og derfor måske ikke skal forvente den vilde service. Jeg ved hvad jeg skal have og kan spare en god mønt derude. Takker for input.
Thomas Besvaret June 15, 2009 Rapporter Besvaret June 15, 2009 Det vælter jo ind med gode anbefalinger! Top dollar! Mit umidelbare indtryk af butikken er at det er en butik man handler i når man nogenlunde ved hvad man skal have og derfor måske ikke skal forvente den vilde service. Jeg ved hvad jeg skal have og kan spare en god mønt derude. Takker for input. Hvad er der i vejen med media markt nu?
credde Besvaret June 15, 2009 Rapporter Besvaret June 15, 2009 Hvad er der i vejen med media markt nu? Man kan ikke se deres udbud og priser på internettet. De har simpelthen verdens mest elendige hjemmeside i mine øjne. Man gider ikke køre forgæves. Hos netonet kan man jo se, om varen skulle være på lager.
BS Besvaret June 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 15, 2009 Man kan ikke se deres udbud og priser på internettet. De har simpelthen verdens mest elendige hjemmeside i mine øjne. Man gider ikke køre forgæves. Hos netonet kan man jo se, om varen skulle være på lager. Spot on! Forstår simpelthen ikke de har så ringe en hjemmeside. Så derfor blev det netonnet.se
Gio Besvaret June 15, 2009 Rapporter Besvaret June 15, 2009 Man kan ikke se deres udbud og priser på internettet. De har simpelthen verdens mest elendige hjemmeside i mine øjne. Man gider ikke køre forgæves. Hos netonet kan man jo se, om varen skulle være på lager. Spot on! Forstår simpelthen ikke de har så ringe en hjemmeside. Så derfor blev det netonnet.seDet er en del af Media Markt's prisstrategi, ikke at bruge penge på at vedligeholde en hjemmeside - og istedet lade besparelserne gå til lavere priser. Men ellers er jeg ganske enig med jer - vi lever i 2009...og de skal bare se at få kylet alt online. Hvor svært kan det være!? :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu