BS Skrevet June 18, 2009 Rapporter Skrevet June 18, 2009 Da jeg meldte mig ind i Motormännen fik jeg samtidig 100kr i gave fra Preem på mit medlemskort. Dem brugte jeg så og lidt til og kom hurtigt op på 1000kr som jeg senere fandt ud af var deres kredit grænse. Så jeg fik et fint brev om at mit kort var spærret. Ringer så ind til dem og hun spørger hvor højt et max jeg ønsker og foreslår selv 5000 eller 10000? Jeg vælger så 5000 da det må være nok sådan lige og regner så med jeg skal til at sende ansættelses papirer og lønsedler for 3 år osv osv. Men ak nej. Hun siger bare, Så er det klaret og vupti så var den fixet. Overraskende må jeg nok sige! Så sådan kan det også være :D
Menace Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 havde samme oplevelse med mit svenske visa guld kort min bankrådgiver spurgte mig om jeg ville have 50K eller 100K kredit uden nogen som helst form for dokumentation faktisk synes jeg de tager lettere på det end i DK, dog når man skal betale 50 kr nede i butikken på et kort, så skal man også fremvise kørekort, pas samt have en med som siger god for en.....sådan næsten...
larsk Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Da jeg meldte mig ind i Motormännen fik jeg samtidig 100kr i gave fra Preem på mit medlemskort. Dem brugte jeg så og lidt til og kom hurtigt op på 1000kr som jeg senere fandt ud af var deres kredit grænse. Så jeg fik et fint brev om at mit kort var spærret. Ringer så ind til dem og hun spørger hvor højt et max jeg ønsker og foreslår selv 5000 eller 10000? Jeg vælger så 5000 da det må være nok sådan lige og regner så med jeg skal til at sende ansættelses papirer og lønsedler for 3 år osv osv. Men ak nej. Hun siger bare, Så er det klaret og vupti så var den fixet. Overraskende må jeg nok sige! Så sådan kan det også være :D Jeg oplevede det modsatte, at Motormannen tilbyder et masterkort med rabat hos preem (25 ø / liter), så det søgte jeg på den skriftlige form og fik afslag uden grund. Da jeg spurgte fik jeg at vide at de ikke svarede den slags, men at det var fordi jeg ikke havde svensk indtægt (havde skrevet min danske arbejdsgiver på med navn og adresse) .....suk :(
BS Besvaret June 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2009 Jeg oplevede det modsatte' date=' at Motormannen tilbyder et masterkort med rabat hos preem (25 ø / liter), så det søgte jeg på den skriftlige form og fik afslag uden grund. Da jeg spurgte fik jeg at vide at de ikke svarede den slags, men at det var fordi jeg ikke havde svensk indtægt (havde skrevet min danske arbejdsgiver på med navn og adresse) .....suk :([/quote'] Muligvis fordi det var mastercard? Mit er "kun" et benzin kort
larsk Besvaret June 18, 2009 Rapporter Besvaret June 18, 2009 Sikkert. det var handelsbanken tror jeg som svarede.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu