Jump to content

Recommended Posts

• Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Ja, jeg er på datakort på min bærbare pc. godt nok med svensk 3 sim... ved ikke om jeg skal prøve at factory resette den. når jeg vælger net, så står der Sweden 3G, men i øverste venstre hjørne står der Telenor. Og tror sgu ikk 3 ved en hat om det, så det hjælper nok ikke at spørge. Det virker sgu mærkeligt...

Besvaret

Ja det er underligt.. "Sweden 3G" er heller ikke 3... Så lad endelig være med at roame på deres net.. Wierd.. Hvis du søger manuelt kommer 3 så overhovedet frem? Hvis jeg vælger Indtillinger / Operatør - og lader den søge - så dukker der blandt de andre en "3 SE" op i listen - det er dén der er 3. Men ring da ellers til 3 og klag de nød - du skulle jo kunne vælge 3's netværk i Sverige!

Besvaret

Nej, 3 SE kommer slet ikke frem. Men det gør de på mit mobile bredbåndskort, hvor jeg let forbinder, og det gjorde den også på min E71 - samt mine andre telefoner... Der kan vel også være en fejl på den iPhone...

Besvaret

hmm.. Nu prøvede jeg Bredbandskollen på det danske 3 netværk, hastigheden er stadig den samme, under 0,5 mbit/s ned... Burde det ikke køre hurtigere end det - eller skal man have stillet "noget" på ens abonnement før den tillader højere hastighed?

Besvaret
hmm.. Nu prøvede jeg Bredbandskollen på det danske 3 netværk' date=' hastigheden er stadig den samme, under 0,5 mbit/s ned... Burde det ikke køre hurtigere end det - eller skal man have stillet "noget" på ens abonnement før den tillader højere hastighed?[/quote']Har du hørt 3 ad? Andre har ihvertfald lidt højere hastighed end du oplever, når de tether via BT og bruger GS'eren som modem. Stadig, så er der jo langt op til de (teoretiske) 7,2mbps.
Besvaret

Jeg har lige talt med dem - i følge 3 er der ikke noget der skal stilles/opsættes for at få fuld hastighed. Så jeg har måske nok bare været uheldig - jeg anede bare en trend nu hastigheden var lidt sløv (og ens) i både Malmö og København Ø.... Jeg må prøve lidt - udenfor osv - og se om det gør en forskel...

Besvaret

Jeg købte en Acer Aspire One 751 med indbygget 3G i 3-butikken i Field's i går. Hjemme (Staffanstorp) er det endnu ikke lykkedes mig at hive mere end 1mbit/s ned gennem røret (den ligger rimeligt konstant på 0.8-1.0 mbit/s). Jeg har p.t. ikke testet andre steder fra, men så længe jeg bare har connectivity og en rimelig latency, er jeg glad. :)

Besvaret

Hmm - nu har jeg køre bredbandskollen udenfor i Malmö, ved lufthavnen og et par andre steder - den er HELT stabil: 0,4 mbit/s down (svinger mellem 0,393 og 0,398) og 0,05 mbit/s up Det er dælme-da godt nok en smule underligt! Gad vide om der alligevel er ét eller andet ved abonnementet - jeg har nemlig mit "gode gamle abonnement" i telefonen - det er med andre ord ikke et der er oprettet/købt ifm at jeg købte min iPhone.

Besvaret
Hmm - nu har jeg køre bredbandskollen udenfor i Malmö, ved lufthavnen og et par andre steder - den er HELT stabil: 0,4 mbit/s down (svinger mellem 0,393 og 0,398) og 0,05 mbit/s up Det er dælme-da godt nok en smule underligt! Gad vide om der alligevel er ét eller andet ved abonnementet - jeg har nemlig mit "gode gamle abonnement" i telefonen - det er med andre ord ikke et der er oprettet/købt ifm at jeg købte min iPhone.
ER det et 3G abb??
Besvaret
Ja... Det er jeg helt sikker på... Kan man overhovedet køre 2G på 3's netværk?
Hvis det er et 3 SIM kort du har - så er det nok også 3G Ja, så vidt jeg ved så køre du kun 2G udenfor 3's net (kommer vel også an på hvilke net man kommer på udenfor 3' net)
Besvaret
Det er et 3 SIM-kort...
Det burde jo virke...hmm. Hvor gammelt er kortet? Har du før kørt data via samme kort? Hvis ja, hvad fik du da af hastighed? Kunne måske være kortet skulle "opdateres", så du får et nyere. Men enig - min egen logik siger mig at det ikke burde hænge sammen. Men man ved jo aldrig. Det ÉR jo 3! ;)
Besvaret

Ja det er nemlig "halvgammelt" - 3 år eller sådan noget. Jeg har kørt data før, men kun på telefonen og har ikke haft testet hastigheden før. Tror jeg prøver at se om jeg ikke kan låne et nyt SIM kort af en kollega og prøver det i telefonen! Så må vi se hvad det gør.........

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...