APGraph Skrevet June 22, 2009 Rapporter Skrevet June 22, 2009 Hey nogler der ved om der er bål ude ved torsoen i morgen? Nogle beboere der måske kan se ud af vinduet som om der er lagt an til bål Mvh A
Rikke Rost Besvaret June 22, 2009 Rapporter Besvaret June 22, 2009 Midsommer var i fredags....:D ;) Og bål her i det svenske er mig bekendt på Valborg....
Nic_Gullvik Besvaret June 22, 2009 Rapporter Besvaret June 22, 2009 Midsommer var i fredags....:D Mig bekendt involverer det en stang og ikke et bål...
bananas Besvaret June 22, 2009 Rapporter Besvaret June 22, 2009 Hey nogler der ved om der er bål ude ved torsoen i morgen? Nogle beboere der måske kan se ud af vinduet som om der er lagt an til bål Mvh A Jeg har ikke set eller hørt noget om at der skulle være bål. Bål er vist kun på Valborgsaften. ....og når de mest venstreorienterede aktivister demonstrerer
APGraph Besvaret June 22, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 22, 2009 Ved godt at midsommer var i fredags tænkte bare nu der bor så mange danskere at de kunne arrangere noget. Mvh A Midsommer var i fredags....:D ;) Og bål her i det svenske er mig bekendt på Valborg....
Thomas Besvaret June 22, 2009 Rapporter Besvaret June 22, 2009 Ved godt at midsommer var i fredags tænkte bare nu der bor så mange danskere at de kunne arrangere noget. Mvh A Hvis du så gerne vil have bål, kan du vel tænde op i din lejlighed:rolleye:
Toft Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Hvis du så gerne vil have bål' date=' kan du vel tænde op i din lejlighed:rolleye:[/quote'] ....og desuden er det vist et par år siden A sidst havde en lejlighed :)
Thomas Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 ....og desuden er det vist et par år siden A sidst havde en lejlighed :)[/quote Have så
APGraph Besvaret June 23, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 23, 2009 Tror det må blive til et optændt bålfad i haven i aften. Mvh A
Gio Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Tror det må blive til et optændt bålfad i haven i aften.Hils heksen...eller....*arrrhh*...:p Med andre ord, så kunne Sankt Hans 2009 gå hen og blive en af de få med fantastisk vejr. DMI/SMHI er i godt humør.
Junkeren Besvaret June 23, 2009 Rapporter Besvaret June 23, 2009 Tror det må blive til et optændt bålfad i haven i aften. Jeg fandt en bog af Naser Khader i reolen. Den må du gerne få til at tænde op med :)
JNG Besvaret June 24, 2009 Rapporter Besvaret June 24, 2009 Jeg fandt en bog af Naser Khader i reolen. Den må du gerne få til at tænde op med :) Så finder jeg lige mine Telia kontrakter frem
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu