Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg overvejer at 'fejre' lørdagen med en tur ned til vandet, og svinge spöen. Jeg tænker på bombarda og flue, men ellers bare spinne. :love: Jeg har ikke været ude, på nær en enkelt gang i sidste uge, de sidste 2 år, så min teknik og mit udstyr er mangelfuldt, og jeg er blandt andet uden waders. Så ikke længere ud end på 25cm dybde :o Vinden skulle slå om i NØ og stilne af, så det bliver næsten fralandsvind, letskyet og 10-14 grader. Området er Bingsmarken, Hörte, Abbekås og frem til Lilleskogen, og det skulle give mulighed for Havørred, torsk, gedde og måske aborre.

Besvaret

Hvis ikke jeg havde fornøjelsen af weekend-vagt, så havde jeg ganske givet været frisk. Kysten ved aften/nat/morgen-tid er en lækker oplevelse på denne årstid. Knæk & Bræk når du kommer afsted...og frem med Pat'-grisen (kyster/havne vrimler med små rejer lige for tiden!) Jeg håber vejret giver mig mulighed for at komme ud mandag eller tirsdag aften/nat.

Besvaret
Hvis ikke jeg havde fornøjelsen af weekend-vagt, så havde jeg ganske givet været frisk. Kysten ved aften/nat/morgen-tid er en lækker oplevelse på denne årstid. Knæk & Bræk når du kommer afsted...og frem med Pat'-grisen (kyster/havne vrimler med små rejer lige for tiden!) Jeg håber vejret giver mig mulighed for at komme ud mandag eller tirsdag aften/nat.
Ærgerligt. En anden gang måske. Måtte lige slå den op (der ser du hvor rusten jeg er :lol:), og den har jeg vist ikke i boksen. Desværre, den ser god ud.:th2:
Besvaret
Måtte lige slå den op (der ser du hvor rusten jeg er :lol:)' date=' og den har jeg vist ikke i boksen. Desværre, den ser god ud.:th2:[/quote']Fynsk Havørred-killer...og ekstrem i kombination med bombarda. Desværre har jeg ikke selv været heldig med den endnu, da det er begrænset hvor meget jeg har fået fisket med den (og været ude med kæppen i det hele taget) - men nettet bugner af success-historier med grisen. :thumbup:
Besvaret
That's the spirit...så er der også noget til os andre :p
Jeps :th2: Men jeg kan godt leve med hvis netop du tager noget med hjem :tongue2: Jeg tror desværre ikke at det er til at komme direkte i 'rent' vand fra kysten, man skal ud med waders. Ved ikke om det lige er nu, eller om der altid er et bælte af tang på strækningen. Var hele vejen fra mossby til bingsmarken. Kun fra sandstrandene så det ud til at være muligt (men også ret 'tomt'). Ærgerligt, men vist u-undgåeligt. Ellers hedder det havnemole et sted.:sad:
Besvaret
Jeg er frisk på at tage med ud når jeg får købt mig noget nyt udstyr
Lad os endelig se om vi kan slå pjalterne sammen. Jeg har sommerferie f.o.m. næste uge - og SÅ skal der hives tang i land :th2: ...så bare se at få svunget kortet - eks. hos BeOutdoor
Besvaret
Lad os endelig se om vi kan slå pjalterne sammen. Jeg har sommerferie f.o.m. næste uge - og SÅ skal der hives tang i land :th2: ...så bare se at få svunget kortet - eks. hos BeOutdoor
Jeg skal lige en tur til formel1, så er jeg på ferie :love: Så om 1½-2 uger måske?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...