Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er ikke sikker på jeg forstår de her vilkår korrekt. Hur länge gäller abonnemanget? Avtalet om abonnemang gäller för den bindningstid som framgår av de villkor som specificeras i erbjudandet eller i din beställning. Säger du inte upp avtalet senast 3 månader före utgången av bindningstiden, löper det därefter tills vidare. Om du säger upp abonnemanget när det övergått till ett tillsvidareavtal, upphör det vid utgången av den tredje kalendermånaden som följer efter den månad då uppsägningen togs emot av Com Hem. Mit abb. blev oprettet 1/9-2008. Som jeg forstår det: Hvis jeg opsiger abb. i morgen løber det indtil 30/09-2009 korrekt?

Besvaret
Jeg er ikke sikker på jeg forstår de her vilkår korrekt. Hur länge gäller abonnemanget? Avtalet om abonnemang gäller för den bindningstid som framgår av de villkor som specificeras i erbjudandet eller i din beställning. Säger du inte upp avtalet senast 3 månader före utgången av bindningstiden, löper det därefter tills vidare. Om du säger upp abonnemanget när det övergått till ett tillsvidareavtal, upphör det vid utgången av den tredje kalendermånaden som följer efter den månad då uppsägningen togs emot av Com Hem. Mit abb. blev oprettet 1/9-2008. Som jeg forstår det: Hvis jeg opsiger abb. i morgen løber det indtil 30/09-2009 korrekt?
Nej, hvis din bindingstid er udløbet, ophører din aftale i slutningen af den 3. kalendermåned EFTER den måned du opsagde dit abonnement (oversættelse af fedmarkering) Edit: men du skal lige tjekke din bindingstid jo (Og hvis du skal opsige sit abonnement i bindingstiden, skal du gøre det senest 3 måneder inden bindingstiden udløber)
Besvaret

Tak for svar. Bindingstiden på mit abb. er 12 mdr. Dvs. der er stadig juli og august tilbage inden der er gået et år. Men hvorfor kan jeg ikke sige op nu? Jeg er klar over at der er mindre end 3 mdr. tilbage af bindingsperioden, men hvis jeg siger op i morgen og lægger 3 mdr til så har de jo haft mig i over de 12 mdr?

Besvaret
Men hvorfor kan jeg ikke sige op nu? Jeg er klar over at der er mindre end 3 mdr. tilbage af bindingsperioden' date=' men hvis jeg siger op i morgen og lægger 3 mdr til så har de jo haft mig i over de 12 mdr?[/quote']Det er jo netop bindingsperioden som afgør hvornår du kan opsige det. Når den er overstået, kan du opsige det til udgangen af tredje måned efter opsigelse. Jeps...bondefangeri af skummel skuffe - men ganske normalt, desværre.
Besvaret
Tak for svar. Bindingstiden på mit abb. er 12 mdr. Dvs. der er stadig juli og august tilbage inden der er gået et år. Men hvorfor kan jeg ikke sige op nu? Jeg er klar over at der er mindre end 3 mdr. tilbage af bindingsperioden, men hvis jeg siger op i morgen og lægger 3 mdr til så har de jo haft mig i over de 12 mdr?
Jeg er også bange for, de svar du har fået, er korrekte. Men jeg ville nok selv alligevel prøve at sige det op nu og så se, hvad der sker. Det kan vel højst "gå galt" :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...