Jønsson Skrevet July 6, 2009 Rapporter Skrevet July 6, 2009 Står og skal en tur til USA og overvejede at investere i en Iphone derovre. Er der nogen der kender prisen på sådan en fætter og om den kan erhverves uden abonnement? Det er 16gb modellen jeg går efter.:)
Rene Larsen Besvaret July 6, 2009 Rapporter Besvaret July 6, 2009 Du kan købe den hvis du har et US kreditkort, samt har en US adresse.
Rene Larsen Besvaret July 6, 2009 Rapporter Besvaret July 6, 2009 Hvis man skal en tur til: Australien: http://store.apple.com/au/browse/home/shop_iphone/family/iphone?mco=MTE2OTU Italien: http://store.apple.com/it/browse/home/shop_iphone/family/iphone?mco=MTE2OTU Kan du købe en iPhone uden nogen SIM lås - I USA kan man godt købe en iPhone uden abonnement (hvis man opfylder Apple's krav), men den vil stadig være låst til AT&T.
thygesen Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 www.macphone.dk er også leveringsdygtig i de forskellige Iphone's.. Kan jeg varmt anbefale!
Rene Larsen Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 www.macphone.dk er også leveringsdygtig i de forskellige Iphone's.. Kan jeg varmt anbefale! Nu har jeg ikke læst alt hvad der står, men jeg kan ikke umiddelbart se hvilke type iPhone det er han sælger - er det låste telefoner, som han har fået låst op, eller er de låst op fra start af??
credde Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 Nu har jeg ikke læst alt hvad der står' date=' men jeg kan ikke umiddelbart se hvilke type iPhone det er han sælger - er det låste telefoner, som han har fået låst op, eller er de låst op fra start af??[/quote'] På siden står der ved 3G S i sort (16 GB): ULÅST iPhone 3G S i sort med 16 GB hukommelse Tilsluttes din iTunes 8.2 på Mac eller PC og opsættes til at synkronisere dine data i iTunes. Klar til at benytte med dit nuværende sim-kort. 2 års garanti (dansk købelov) Der står også at telefonen ikke er hacket.
Rene Larsen Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 På siden står der ved 3G S i sort (16 GB): ULÅST iPhone 3G S i sort med 16 GB hukommelse Tilsluttes din iTunes 8.2 på Mac eller PC og opsættes til at synkronisere dine data i iTunes. Klar til at benytte med dit nuværende sim-kort. 2 års garanti (dansk købelov) Der står også at telefonen ikke er hacket. OK - cool :D Nogen der ved hvor han køber iPhonen henne?? Belgien, Italien, Grækenland eller Australien??
thygesen Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 Nej det ved jeg faktisk ikke, men har importerer dem gennem en importør i Jylland. Jeg har snakket med ham om det nemlig.
APGraph Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 Er forretingen ok, bliver varen leveret? Og kan man levere oplåste 3gS telfoner Mvh A
thygesen Besvaret July 7, 2009 Rapporter Besvaret July 7, 2009 Forretningen er meget ok.. og alle telefoner er leveret uden operatørlås.. Fra fabrikken!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu