Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Står og skal en tur til USA og overvejede at investere i en Iphone derovre. Er der nogen der kender prisen på sådan en fætter og om den kan erhverves uden abonnement? Det er 16gb modellen jeg går efter.:)

Besvaret
www.macphone.dk er også leveringsdygtig i de forskellige Iphone's.. Kan jeg varmt anbefale!
Nu har jeg ikke læst alt hvad der står, men jeg kan ikke umiddelbart se hvilke type iPhone det er han sælger - er det låste telefoner, som han har fået låst op, eller er de låst op fra start af??
Besvaret
Nu har jeg ikke læst alt hvad der står' date=' men jeg kan ikke umiddelbart se hvilke type iPhone det er han sælger - er det låste telefoner, som han har fået låst op, eller er de låst op fra start af??[/quote'] På siden står der ved 3G S i sort (16 GB): ULÅST iPhone 3G S i sort med 16 GB hukommelse Tilsluttes din iTunes 8.2 på Mac eller PC og opsættes til at synkronisere dine data i iTunes. Klar til at benytte med dit nuværende sim-kort. 2 års garanti (dansk købelov) Der står også at telefonen ikke er hacket.
Besvaret
På siden står der ved 3G S i sort (16 GB): ULÅST iPhone 3G S i sort med 16 GB hukommelse Tilsluttes din iTunes 8.2 på Mac eller PC og opsættes til at synkronisere dine data i iTunes. Klar til at benytte med dit nuværende sim-kort. 2 års garanti (dansk købelov) Der står også at telefonen ikke er hacket.
OK - cool :D Nogen der ved hvor han køber iPhonen henne?? Belgien, Italien, Grækenland eller Australien??

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...