camo01ac Skrevet July 23, 2009 Rapporter Skrevet July 23, 2009 Hej folkens Jeg har et par spørgsmål vedr. indregistrering af bil importeret fra Tyskland. Min situation er den, at jeg har købt en bil i tyskland. Den står hos en ven i hans garage på importplader. Jeg har søgt om udspruningskontroll, men hvor lang tid tager det? Endvidere skal jeg efter jeg har modtaget papirerne om udsprungningskontrol til bilprövning, men hvordan kommer jeg til bilprovning for jeg har jo ingen plader, og hvad med forsikring??? Jeg håber i kan hjælp ;o) C
Gio Besvaret July 23, 2009 Rapporter Besvaret July 23, 2009 http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3307
jacobe Besvaret July 23, 2009 Rapporter Besvaret July 23, 2009 Hjælp til selvhjælp: Transportstyrelsen Ganske kort: Ursprungskontroll bør ikke tage mere end måske en uges tid. Du kan få både midlertidige plader og forsikringer. Intet problem. Grunden til ingen vil give dig en længere forklaring er den simple, at det er blevet forklaret adskillige gange herinde, og desuden er det altid en god idé at være opdateret med de seneste regler - derfor linket til Transportstyrelsen. Held og lykke.
nicolaj zwick Besvaret July 24, 2009 Rapporter Besvaret July 24, 2009 min er impoteret, det var ik mig der hentede den men en kammerat og han sagde det tog 3 mdr. før han kunne køre i den! (om det er rigtigt ved jeg sku ik helt)
Mette Besvaret July 24, 2009 Rapporter Besvaret July 24, 2009 min er impoteret' date='[/quote'] Så længe den ikke er impotent :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu