larscph Skrevet August 2, 2009 Rapporter Skrevet August 2, 2009 Jeg mener ellers det har været nævnt herinde - men jeg kan dælme ikke finde det. Jeg vil gerne ha' et ekstra batteri til mit Nikon D90 det behøver ikke være originalt, men skal være i god kvalitet.... Nogen der kan anbefale producent og webshop?
larsk Besvaret August 2, 2009 Rapporter Besvaret August 2, 2009 http://www.kjell.com/ Foto/video - batterier - typ:nikon Update : Ahhhh GPSen trækker al strømmen, så du skal have extra med :-)
larscph Besvaret August 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 2, 2009 Hehe.. Ja - den er forholdsvis sulten sådan en GPS hvis man lader den være tændt hele tiden... Man kan godt stille den så den slukker efter f.ex. 5 sekunder men så skal den lige bruge et par sekunder på sync før den er klar igen - og det er måske ikke det smarte....
larsk Besvaret August 2, 2009 Rapporter Besvaret August 2, 2009 Hehe.. Ja - den er forholdsvis sulten sådan en GPS hvis man lader den være tændt hele tiden... Man kan godt stille den så den slukker efter f.ex. 5 sekunder men så skal den lige bruge et par sekunder på sync før den er klar igen - og det er måske ikke det smarte.... Glæder mig til at se dig med udstyret :th2: synes den ser lidt upræcis ud på din smugmug, men dete r måske google, der fejler?
larscph Besvaret August 2, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 2, 2009 Ah - jeg syntes nu den rammer ret præcist - selv om jeg kan godt se det er som om jeg er lidt "off track" inde i skoven på min test tur. Jeg er faktisk ikke helt klar over hvilken præcision man kan forvente af sådan en GPS modtager?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu