Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg anser ikke mig selv for værende snerpet eller specielt 'tynd-hudet'! Ikke desto mindre Sune: dén kommentar var godt nok grov :thumbdown
Min kommentar var grov? Hvad vil du så sige om michael ks generelle niveau i denne tråd, inklusive hans forkærlighed for at kalde 'folk' til højre og venstre for dumme....
  • Svar 146
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Min kommentar var grov? Hvad vil du så sige om michael ks generelle niveau i denne tråd' date=' inklusive hans forkærlighed for at kalde 'folk' til højre og venstre for dumme....[/quote'] Ingenting - for så lukker Gio bare tråden - he he :laugh:
Besvaret
Ingenting - for så lukker Gio bare tråden - he he :laugh:
Jeg ved godt at den var lidt grov, men det pisser mig af at mikael k mener sig berettiget til at holde den nedladende og fornærmende tone over for alle, som ikke lige er helt vilde med store grimme hunde, gennem hele tråden. Og det undrer mig faktisk at Gio først kommer så sent.....
Besvaret
Kæft en (bort)forklaring af nazi-sussi :thumbdown Må dog nok lige tilføje at en stor international undersøgelse viser at muskelhundes afstandszone helt præcist er 7,04 meter, altså faktisk er de en anelse farligere end sussi klaphat gør dem til.... Nej nej, hvor er det til grin! Man kan også spørge sig selv om, hvordan en person fra Dansk Kennelklub kan stille sig op og fortælle at muskelhundes kæber låser sig fast??? Hvad er det lige for en låsemekanisme disse hunde åbenbart har, som andre hunde (heller) ikke har??? Nej, det er i hvert fald ikke fordi nogle hunde bare har større muskler omkring kæberne end andre hunde, lad os hellere bilde alle de 90% fordomsdanskere endnu mere løgn ind, så hetzen kan holdes på kogepunktet i evighed. Desuden tager ENHVER hund føringen over for mennesker, hvis ikke pågældende menneske sætter sig i naturlig respekt! Det ser man GANG PÅ GANG med små lortehunde, som ejerne ikke er i stand til at opdrage, eller ikke VIL opdrage, fordi det jo bare er en sød lille uskyldig hund :sick: Giver ikke en potte pis for lille pudel-sussi's svada :thumbdown Men flot at racismen nu også er kommet ind på campingpladserne... Hvad med om de så samtidig tog sig sammen og forbød 90% af alle små lortehunde, som ikke laver andet end at gå amok og skabe sig fuldstændig sindsygt, så snart de ser en anden hund? Så slipper vi samtidig for at vade rundt i hundelort fra små uskyldige søde lortehunde, for det behøver man jo heller ikke samle op når man ejer sådan en størrelse :thumbdown
ja hun er godt nok lam... min bulldog viser sgu sine fölelser og sit humör langt bedre end mange andre hunderacer .. man er ikke i tvivl om han er glad eller sur på intet tidspunkt er han glad logrer ikke bare halen men hele hunden.. og er han sur har han rejste börster blottede tänder og siger sådan en sär lyd som normale mennesker genkender som "knurren" den lyd som sure hunde udstöder.. hvis hun og hendes hunde ikke fatter disse signaler er det nok närmere deres adfärdsmönster og sociale evner der er helt kass
Besvaret
Min kommentar var grov? Hvad vil du så sige om michael ks generelle niveau i denne tråd
Nævn ÉT sted hvor Michael K er (for) grov i denne tråd, når han skriver omkring hunde og deres opførsel -eller mangel på samme??? Derimod tangerer alle jer med fordomme omkring muskelhunde til 1500 tallets heksejagt. Hvis I tror det bliver mere sikkert for jer og jeres hunde og børn, hvis der kommer et forbud mod visse racer, tager i grueligt fejl! Det rammer derimod de seriøse ejere af disse hunde. Og lad for h....... folk selv vælge race, selvom I synes de ser farlige ud. Der er vel heller ikke nogen der bestemmer over hvilket køretøj I sætter jer ind i vel?
Besvaret
Min kommentar var grov? Hvad vil du så sige om michael ks generelle niveau i denne tråd' date=' inklusive hans forkærlighed for at kalde 'folk' til højre og venstre for dumme....[/quote'] niveauet blev sat af trådstarter... ikke af mig og jeg har ikke kaldt nogen dum herinde at man er dum at höre på når man lukker visse ting ud er ikke det samme som at väre dum... og jeg sagde sjovt nok ikke han var du at höre på för han havde kaldt mig for diverse ting... så pröv igen ja jeg synes også jeg har väret ret så nedtonet det er ikke mig der har lagt ud med at svine en gruppe brugere herinde til og kalde dem diverse grimme ting.. og det faktum at sanne "holder med" mig burde gi stof til eftertanke for det er vidst ikke sket för hehe
Besvaret
Jeg ved godt at den var lidt grov' date=' men det pisser mig af at mikael k mener sig berettiget til at holde den nedladende og fornærmende tone over for alle, som ikke lige er helt vilde med store grimme hunde, gennem hele tråden. Og det undrer mig faktisk at Gio først kommer så sent.....[/quote']Hør nu her. Hvis du synes en muskelhund er en stor hund, så er der noget galt*... De er jo ret små egentlig. Selvfølgelig ikke så små som diverse "hunde" ala puddel, gravhund og taskedimser, men mindre end en labrador. Og grim er heldigvis objektivt -godt vi er forskellige siger jeg bare! *og her mener jeg de racer, "man" normalt omtaler som muskelhunde....
Besvaret
Jeg ved godt at den var lidt grov' date=' men det pisser mig af at mikael k mener sig berettiget til at holde den nedladende og fornærmende tone over for alle, som ikke lige er helt vilde med store grimme hunde, gennem hele tråden. Og det undrer mig faktisk at Gio først kommer så sent.....[/quote'] läser du overhovedet hvad jeg skriver? hvor har jeg svinet nogensomhelst til over ikke at kunne lide store hunde? jeg har kun mildt svinet dem til der har lagt ud med at svine mig til... kom gerne med et eksempel på dine påstande
Besvaret

Hvorfor skal alle med muskelhund forsvarer alt og alle, når der nu beviseligt har været episoder med de hunde ? Jeg FATTER ikke at alle hundeejere skal råbe så højt af folk der ikke kan li' deres hunde ... Det er sgu da en personlig holdning om man bryder sig om den slags hunde eller ej. Hvorfor kan hundeeje dog ikke bare være ligeglade med hvad andre mener og også argumentere uden at hovedet skal bides af dem som ikke bryder sig om deres hund ? Jeg er hverken for eller imod muskelhunde, men syntes det er latterligt når den ene eller anden ikke kan argumentere uden at blive aggresiv ...

Besvaret
Hvorfor skal alle med muskelhund forsvarer alt og alle, når der nu beviseligt har været episoder med de hunde ? Jeg FATTER ikke at alle hundeejere skal råbe så højt af folk der ikke kan li' deres hunde ... Det er sgu da en personlig holdning om man bryder sig om den slags hunde eller ej. Hvorfor kan hundeeje dog ikke bare være ligeglade med hvad andre mener og også argumentere uden at hovedet skal bides af dem som ikke bryder sig om deres hund ? Jeg er hverken for eller imod muskelhunde, men syntes det er latterligt når den ene eller anden ikke kan argumentere uden at blive aggresiv ...
men vi som har de hunde skal bare vende den anden kind til imens uvidende tosser pröver at får forbudt og aflivet vores hunde..? jeg forsvarer ikke ALT OG ALLE jeg forsvarer mig selv som hunde ejer når folk som ingen erfaring med disse hunde har .. sviner dem til og kräver dem udryddet pga få hundeejeres idioti... jeg kan ikke väre ligeglad med hvad folk mener om min hund når de kräver den udryddet pga noget min hund aldrig har gjort .. og der er mange fler beviselige episoder med alle andre hunderacer.. så skal alle hunde vel aflives og forbydes .. katte lemläster også andre dyr og der er faktisk mange alvorlige skader på börn hvert år pga katte.. så skal de vel også dö? heste !!! for dälen da et pivfarligt dyr som endda dräber folk .. men nej heste skal da ha en särlov der fratager rytter ethvert ansvar for hestens gerninger så når en hest går amok og tramper hen over en mor og hendes nyfödte unge og nästen slår begge ihjel .. ja så er det jo ÅÅÅH så synd for hesten at den blev skrämt!!!!! men når lille emil springer over naboens häk hiver kamphunden i halen og sparker den i kuglerne og hundne så gir igen så er den jo SYG!! og skal udryddes.. når man bare blankt tilsviner en stor gruppe mennesker kalder dem uansvarlige .. kräver deres käre familiemedlemmer udryddet pga men er uvidende .. så må man forvente at der kommer en del sure svar
Besvaret
men vi som har de hunde skal bare vende den anden kind til imens uvidende tosser pröver at får forbudt og aflivet vores hunde..? jeg forsvarer ikke ALT OG ALLE jeg forsvarer mig selv som hunde ejer når folk som ingen erfaring med disse hunde har .. sviner dem til og kräver dem udryddet pga få hundeejeres idioti
Jeg har læste hele tråden igennem og ikke i et eneste indlæg fra din side handler om løsningen på det problem som du sikkert også kan se. Hvad vil du gøre for at "muskelhunde" ikke bliver forbudt ? Arbejd dog på det istedet for at blive ved med at sige at folk er dumme at høre på, at man opretter et nyt nazi-danmark eller at folk er uvidende. Kom med nogle løsningsforslag for du kan da næppe heller være tilfreds med den hetz der findes i øjeblikket... men, uden løsningsforslag så bliver hundene sgu nok forbudt.
Besvaret
Jeg har læste hele tråden igennem og ikke i et eneste indlæg fra din side handler om løsningen på det problem som du sikkert også kan se. Hvad vil du gøre for at "muskelhunde" ikke bliver forbudt ? Arbejd dog på det istedet for at blive ved med at sige at folk er dumme at høre på, at man opretter et nyt nazi-danmark eller at folk er uvidende. Kom med nogle løsningsforslag for du kan da næppe heller være tilfreds med den hetz der findes i øjeblikket... men, uden løsningsforslag så bliver hundene sgu nok forbudt.
hvorfra ved du at jeg ikke arbejder for sagen? og egentligt ser jeg ikke hundende som et problem .. det er så lille en brökdel af disse hunde som rent faktisk ender med at bide mennesker.. man regner med der er ca 20000 "kamphunde" i dk.. der re med garanti også 20000 shaeffere pröv du at sätte antallet af shaefferbid op mod "kamphunde"bid.. kamphundende tager ikke 1 pladsen .. feks bider i gennemsnit hver 3 gravhund börn.. og ofte ret slemt problemet er at der ikke findes en lösning som virker specielt ikke et forbud bare se på alle de lande som har forbud.. det har ingen effekt haft.. eneste lidt fornuftige er som en var inde på at göre hundeejer 100% ansvarlig og det gälder ikke kun muskelhunde men alle hunde eller nej ALLE KÄLEDYR det er det eneste der ville ha nogen effekt for så skulle folk sgu nok tänke sig om for jeg er 100% enig i at en hund kan väre et våben.. bare se politihunde deres primäre opgave er at fungere som et less than lethal våben.. og mange har rigtige våben störstedelen tänker sig dog om og skader ikke andre med dem fordi så blir man straffet.. det samme skulle gälde dyr.. for når tumpebrian fra tingbjerg så ikke opdrager sin hund ordentligt og den bider et menneske så får brian en dom for legemsbeskadigelse af särlig farlig karakter og skal sidde 4 år i spjäldet.. det er det eneste der vil ha bare lidt effekt .. alt andet er undskyld jeg siger det dumt og uvidende såsom hundeskat og hundekörekort.. det vil absolut ingen effekt ha
Besvaret
hvorfra ved du at jeg ikke arbejder for sagen?
Det ved jeg absolut intet om, men har endnu ikke læst et løsningsforslag
..... eneste lidt fornuftige er som en var inde på at göre hundeejer 100% ansvarlig og det gälder ikke kun muskelhunde men alle hunde eller nej ALLE KÄLEDYR det er det eneste der ville ha nogen effekt for så skulle folk sgu nok tänke sig om for jeg er 100% enig i at en hund kan väre et våben..
....og, det har jeg så nu, altså set et løsningsforslag. Jeg tror ikke du vinder mange venner ved at kalde folk for uvidende og dumme at høre på. Nu er du helt sikkert ligeglad med at få flere venner, men hvis du ikke får det, så har du måske ikke hund ret længe endnu (jo, det har du, for du bor i Sverige, men jeg håber du forstår hvad jeg mener)
Besvaret
Det ved jeg absolut intet om, men har endnu ikke læst et løsningsforslag ....og, det har jeg så nu, altså set et løsningsforslag. Jeg tror ikke du vinder mange venner ved at kalde folk for uvidende og dumme at høre på. Nu er du helt sikkert ligeglad med at få flere venner, men hvis du ikke får det, så har du måske ikke hund ret længe endnu (jo, det har du, for du bor i Sverige, men jeg håber du forstår hvad jeg mener)
kan väre det lyder afstumpet men folk der lägger ud som trådstarter gjorde vil jeg ikke ha som venner hvis de vil ha min hund udryddet for noget en andne hund har gjort ja så ser jeg helst dem udryddet i samme åndedrät... ligeså vel som jeg ikke har sympati for racister og nazister for for mig at se er det nöjagtig det samme som at generalisere og kräve arabere udryddet pga osama og hans drenge.. uvidende og dumt det er hele min pointe .. og selvom jeg ikke har lösningen så har jeg ikke tänkt mig at holde min käft når folk kalder mig uansvarlig og kalder min hund for et bäst der bare skal dö... og gud nåde og tröste den der skal over mit plankevärk for at aflive min hund pga noget den ikke har gjort og aldrig kommer til at göre og hvorfor overhovedet komme med så dumt et forslag som forbud og aflivninger .. når samtlige lande med disse forbud siger at det ikke virker... det er typisk danmark..
Besvaret
läser du overhovedet hvad jeg skriver? hvor har jeg svinet nogensomhelst til over ikke at kunne lide store hunde? jeg har kun mildt svinet dem til der har lagt ud med at svine mig til...
Læser du hvad jeg skriver? Jeg har ikke skrevet at du sviner folk til over ikke at kunne lide store hunde, jeg skrev at du sviner folk til som ikke kan lide store hunde. Og så synes jeg ellers at din 'retfærdige harme' klinger ret hult efter at du har skrevet sætninger som "hvor dum kan man väre? / du er da for dum at höre på / igen tumpedum at höre på / så igen en der snakker som han har forstand .. hvilket tydeligtvis ikke var meget" til mere eller mindre alle som ikke straks så den ophøjede indlysende sandhed i dine indlæg. At sige at du ikke har kaldt nogen for dum er da vist ren semantik.
Besvaret
Læser du hvad jeg skriver? Jeg har ikke skrevet at du sviner folk til over ikke at kunne lide store hunde' date= jeg skrev at du sviner folk til som ikke kan lide store hunde. Og så synes jeg ellers at din 'retfærdige harme' klinger ret hult efter at du har skrevet sætninger som "hvor dum kan man väre? / du er da for dum at höre på / igen tumpedum at höre på / så igen en der snakker som han har forstand .. hvilket tydeligtvis ikke var meget" til mere eller mindre alle som ikke straks så den ophøjede indlysende sandhed i dine indlæg. At sige at du ikke har kaldt nogen for dum er da vist ren semantik.
ok jamen godt ord igen .. men sviner dem ikke til fordi de er personer der ikke kan lide store hunde.. jeg sviner dem til fordi de har lagt ud med at svine mig og min hund til... og ja der beviste du jo så bare at du slet ikke läser hvad jeg skriver ... vis mig hvor jeg skriver at jeg ikke har kaldt nogen for dum? og hvilken retfärdige harme?
Besvaret
Hvorfor skal alle med muskelhund forsvarer alt og alle' date=' når der nu [b']beviseligt har været episoder med de hunde ??
Er beviserne den hetz medierne kører pt? Hvor mange hundebid står muskelhunde for, ud af samtlige hundebid der årligt hænder på landsplan? Er det 95%, eller er det måske bare fordi det ikke er interessant at lille Mads er blevet bidt af naboens retriever? Statistik er præcis lige det man ønsker at fremhæve, desværre...
Jeg FATTER ikke at alle hundeejere skal råbe så højt af folk der ikke kan li' deres hunde ... Det er sgu da en personlig holdning om man bryder sig om den slags hunde eller ej.
Nej det er vel nok underligt, når majoriteten af befolkningen konstant kæfter op over hvor hjernedøde alle muskelhunde og deres ejere er, baseret på "facts" fra mediernes hetz... Du må være den eneste der ikke forstår der kommer en modreaktion...
Hvorfor kan hundeeje dog ikke bare være ligeglade med hvad andre mener og også argumentere uden at hovedet skal bides af dem som ikke bryder sig om deres hund ?
Det er fair nok at du og andre ikke bryder dig om hunde, eller visse hunde, det er jeg personligt pisse ligeglad med. Men derfra og så til at nationen nærmest kører en fuldstændig out of this world hetz mod alle muskelhunde og deres ejere, det er fanme for klamt! Vi er enige om at hunde der angriber/bider (UANSET race) bør aflives, og visse mennesker bør ikke have hund (bl.a. prins fjols af Danmark). Men at generalisere og sige at nu skal alle muskelhunde forbydes og udryddes! HELT ÆRLIGT!!!
Jeg er hverken for eller imod muskelhunde,
For en måneds tid siden meldte du dig ind i gruppen "Forbyd kamphunde i DK" på FB, så jeg skulle mene du har taget stilling til emnet og bekendt din kulør!
Besvaret
Hvorfor skal alle med muskelhund forsvarer alt og alle' date=' når der nu beviseligt har været episoder med de hunde ? [/quote']Måske fordi sagerne i virkeligheden ikke har været de hunde:rolleyes: Eller har været blandingshunde... Ja, ligesåvel som alle andre hunde! Men man kan da holde sin personlige mening for sig selv! Man forbyder da heller ikke chihuahua, bare fordi nogle synes de er grimme (at muskelhunde er farlige har jo intet på sig, hvis hunden er opdraget ordentligt og schæfer+rottweiler bl.a. skulle i så fald være lige så farlige) Hvem bider hovedet af hvem? De her hunde er altså ved at blive forbudt pga. FORDOMME! Er det så mærkeligt at de seriøse ejere reagerer? Jeg er ret sikker på, at muskelhundeejere er ligeglade med hvad andre synes om deres hunde, hvis disse personer bare gad holde deres kæft. Selvfølgelig skal det frem, hvis en race ikke er ordentlig oveni hovedet, men denne tids mediedebat er værre en den værste heksejagt og rammer en masse uskyldige. Jeg kan da tydeligt mærke at mange mennesker ikke kan lide min rottweiler, men det må de da selv om, det er dem der går glip af at møde en fantastisk dejlig hund...
Besvaret
Er beviserne den hetz medierne kører pt? Hvor mange hundebid står muskelhunde for, ud af samtlige hundebid der årligt hænder på landsplan? Er det 95%, eller er det måske bare fordi det ikke er interessant at lille Mads er blevet bidt af naboens retriever? Statistik er præcis lige det man ønsker at fremhæve, desværre...
Naturligvis kan man lave en statistik stort set som man vil. Jeg har ingen tal på hvor mange der bliver bidt og hvilke hunde der gør det, men det har du sikkert. Ellers kan du jo heller ikke bruge tallene til noget.
Nej det er vel nok underligt, når majoriteten af befolkningen konstant kæfter op over hvor hjernedøde alle muskelhunde og deres ejere er, baseret på "facts" fra mediernes hetz... Du må være den eneste der ikke forstår der kommer en modreaktion...
Det er da fint med en modreaktion, men jeg kan ikke tage den alvorlig når der snakkes om "nazi-danmark" og andre mindre heldige udtalelser. Det er simpelthen ikke seriøst og som de seriøse hundeejere som både du og andre herinde er, så burde I aldrig bevæge ned på så dårligt et kommunikationsniveau. Men, det er naturligvis jeres egen sag, jeg syntes bare ikke det fremmer jeres synspunkter.
Det er fair nok at du og andre ikke bryder dig om hunde, eller visse hunde, det er jeg personligt pisse ligeglad med. Men derfra og så til at nationen nærmest kører en fuldstændig out of this world hetz mod alle muskelhunde og deres ejere, det er fanme for klamt! Vi er enige om at hunde der angriber/bider (UANSET race) bør aflives, og visse mennesker bør ikke have hund (bl.a. prins fjols af Danmark). Men at generalisere og sige at nu skal alle muskelhunde forbydes og udryddes! HELT ÆRLIGT!!!
Vi er da helt enige.
For en måneds tid siden meldte du dig ind i gruppen "Forbyd kamphunde i DK" på FB, så jeg skulle mene du har taget stilling til emnet og bekendt din kulør!
Jeg er da glad for du følger med i mit liv og leben på FB. Der findes desværre ikke en gruppe der hedder "Forbyd hjernedøde hundeejere uden ansvar". Næstbedste løsning er at få hundene væk Jeg kender en hundeejer som har vanvittig godt styr på hans hund, men da den ville angribe et andet dyr som var i det fri, så lykkedes det hunden at stikke af og gnave dyret i stykker. Man kan så vælge at sige at sådan noget er ligegyldigt og at hunde jagter katte osv osv... og guldfisk spiser plankton. Personligt syntes jeg det er uheldigt når en person som vitterligt HAR rigtig godt styr på hunden, alligevel ikke kunne holde den tilbage. Men, det er jo bare min mening.
Besvaret

Ang. Michael K så vil jeg mene at han er lidt grov i sine formuleringer og vælger oftest de mere følelsesladet og personlige argumenter .... Men er han ikke også i sin gode ret når der danner sig et lynch stemning omkring hans hunde? Bemærk hvordan forældre reagerer når der er en løs hund nær deres børn eller mere interessant hvordan de reagerer hvis en lærer har taget fat i armen på deres lille pode. Himmel og helvede står i et, for det er da urimeligt! Derimod forventes det at hundeejere med grimme hunde [1] roligt og fattet skal argumentere mod en hob af ophidsede bange mennesker som ønsker deres hunde (for nogle børn) aflivet? Nej vel, det er personligt fra den første sætning. Michael bidrager også til diskussionen omkring papir på hundene, men i den mere pessimistiske form af hvad nytter det. Det er ikke meget men det er da et bidrag ;) [1] Grimme hunde: Meget kan man sige om pittbulls, staffs og bulldogs men de har et ansigt kun en mor/ejer kan elske ;) (og som alle andre åbenbart frygter som pesten og H1N1) ------------------ @Michael: Jeg ser du ejer Amerikanske Bulldogs (AB). Vi har selv en Old English Bulldog (AB) eller det danske svar på samme. Hvad er egenligt din holdning til "vores" kennelklub på området ABTDK (mener jeg de hedder). Her har vi en "kennelklub" som varetager AB og OEB primært i DK fordi hundene ikke er optaget af Dansk KennelKlub (DKK) eller FCI (Europas Kennelklub). Taget i betragtning af deres hunde står for skud synes jeg er hele Bulldog samfundet har været MEGET anonyme mens DFs Marlene "Haps" Harpsøe og DKK har fremmet holdninger om hhv. forbud og aflivninger til misinformtion om låsende kæber og decideret "KAMP GENER"! Min opfattelse af Bulldog miljøet (og enkelte andre ikke FCI godkendte muskelhunde kredse) er at der er MEGET varierende holdninger til avl, blanding og ansvar, og at det bærer præg af at det ikke er inde under en national og international interesse forening som f.eks. DKK/FCI

Besvaret
Jeg kender en hundeejer som har vanvittig godt styr på hans hund' date=' men da den ville angribe et andet dyr som var i det fri, så lykkedes det hunden at stikke af og gnave dyret i stykker. [/quote']Jeg har lige været til introduktionsmøde til et lydighedskursus i den lokale brugshundsklub... Der var et par stykker der altid havde deres hund i snor pga. dette "problem" faktisk. Den ene var en schnauzer, den anden en golden retriever... Hvis en ejer ikke har styr på sin hund er den ikke trænet godt nok. Man styrer ikke sin hund med sin fysik, men med sin stemme!
Besvaret
Jeg har lige været til introduktionsmøde til et lydighedskursus i den lokale brugshundsklub... Der var et par stykker der altid havde deres hund i snor pga. dette "problem" faktisk. Den ene var en schnauzer, den anden en golden retriever... Hvis en ejer ikke har styr på sin hund er den ikke trænet godt nok. Man styrer ikke sin hund med sin fysik, men med sin stemme!
Jeg har prøvet at finde sådanne kurser via SKK og sydskånsk kennelklub men uden meget held. Kan du og evt. andre der læser dette oprette en ny tråd under Husdyr med links til sådanne kurser? Jeg er især interesseret i hvordan man træner hunden til at blive selv når der løber vildt forbi næsen på hunden. Vi selv moderat succes med hunden ved "hjemmetræning", men efter hun er blevet "voksen" vil vi gerne tage træningen til et nyt trin.
Besvaret
Jeg har prøvet at finde sådanne kurser via SKK og sydskånsk kennelklub men uden meget held. Kan du og evt. andre der læser dette oprette en ny tråd under Husdyr med links til sådanne kurser? Jeg er især interesseret i hvordan man træner hunden til at blive selv når der løber vildt forbi næsen på hunden. Vi selv moderat succes med hunden ved "hjemmetræning", men efter hun er blevet "voksen" vil vi gerne tage træningen til et nyt trin.
skrev et svar til dig i tråden "hvalpetræning i Malmø":)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...