Straw Skrevet August 11, 2009 Rapporter Skrevet August 11, 2009 Jeg har brug for bredbånd af een eller anden karakter i sommerhuset i Perstorp, men har dansk statsborgerskab - Jeg har spurgt flere steder, men ikke kunne få svar på følgende: Hvad skal der til for at jeg kan få Svensk bredbånd som dansker i mit svenske sommerhus. Der har været telefon på ejendommen ved min overtagelse. Kan nogen hjælpe mig med dette store vigtige spørgsmål...? Venlig hilsen Straw www.straw.dk
Gio Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 Jeg har brug for bredbånd af een eller anden karakter i sommerhuset i Perstorp, men har dansk statsborgerskab - Jeg har spurgt flere steder, men ikke kunne få svar på følgende: Hvad skal der til for at jeg kan få Svensk bredbånd som dansker i mit svenske sommerhus. Der har været telefon på ejendommen ved min overtagelse. Kan nogen hjælpe mig med dette store vigtige spørgsmål...? Venlig hilsen Straw www.straw.dkBed om at blive oprettet på et fiktivt nummer hos Telia. Præcis som jeg går ud fra du allerede er hos kommunen dit sommerhus ligger i, samt hos leverandør af el/vand o.l. Det bør ikke være et problem. Alternativt kan du jo købe et 3 data-abb. og køre det hele via 3G.
Straw Besvaret August 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2009 Den modstand jeg får fra Telia er, at jeg ikke har det svenske personnummer, og at deres politik er, at man ikke kan lave bredbånd uden dette...??? Men Ja - hvis det er muligt at få lov til at købe et dataabb i sverige hos evt 3 - så er det måske ok - dog er dækningen ret dårlig i området. God linje du har på dit indlæg... ;-) ” Den ljusnande framtid är vår gemensamma - låt oss leva tillsammans i vänskap ”
sup3rior Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 Bed om at blive oprettet på et fiktivt nummer hos Telia. Præcis som jeg går ud fra du allerede er hos kommunen dit sommerhus ligger i, samt hos leverandør af el/vand o.l. Det bør ikke være et problem. Alternativt kan du jo købe et 3 data-abb. og køre det hele via 3G. Eller www.ice.net ;)
Sune Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 Men Ja - hvis det er muligt at få lov til at købe et dataabb i sverige hos evt 3 - så er det måske ok - dog er dækningen ret dårlig i området. Det er ikke nødvendigt med et svensk dataabonnement, du kan benytte et 3 Easy Internet abonnement på det svenske 3 net uden meromkostning. http://privat.3.dk/mobiltbredbaand/
Gio Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 Den modstand jeg får fra Telia er' date=' at jeg ikke har det svenske personnummer, og at deres politik er, at man ikke kan lave bredbånd uden dette...???[/quote']Hvordan er du oprettet hos andre svenske instanser?Tak. Synes den var rammende, da jeg i sin tid tilføjede den..:th2:
Straw Besvaret August 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2009 Tak - kan godt se at det kan være en mulighed.
Straw Besvaret August 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2009 Vi er jo oprettet i SEB med et fiktivt personnummer, og i Kreab er det på vores danske adresse etc. Vi har ikke modtaget vores Lagfart endnu, men det bliver jo lige om lidt. Jeg synes det er nogle gode bud der er kommet - jeg vil forsøge at arbejde videre med det i morgen. Tak for jeres hjælp
larscph Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 Jeg har en bekendt der også har sommerhus i Sverige. Han bruger 3's løsning - men endte med at købe abonnementet hos 3 i Sverige da det er en sjat billigere end at bruge end det de sælger i DK. "3Bredband Kontant - upp til 6 mbit/s Köp 3Bredband Kontant med modem för 895 kr, eller köp startpaketet separat för 99 kr. Du fyller på med något av dessa tre värdebevis; en dags fri surf för 29 kr, en vecka för 99 kr eller en månad för 299 kr. " det tilsvarende danske produkt "Startpakke - op til 3,6 mbit/s (Er obligatorisk. USB-modem medfølger ikke) 1 uges frit forbrug i Danmark og i 3's netværk i Sverige + SIM-kort 149 kr. 1 dags frit forbrug i Danmark og i 3's netværk i Sverige 29 kr 1 uges frit forbrug i Danmark og i 3's netværk i Sverige 149 kr. 1 måneds frit forbrug i Danmark og i 3's netværk i Sverige 299 kr USB-modem E156 (Skal kun købes, hvis du ikke allerede har et USB-modem) 499 kr "
jpc Besvaret August 11, 2009 Rapporter Besvaret August 11, 2009 Eller www.ice.net ;) har den fordel, at du kan prøve det af i 14 dage, og hvis det ikke virker tilfredsstillende (dækning f.eks.) kan du returnere det.
webodin Besvaret August 24, 2009 Rapporter Besvaret August 24, 2009 Jeg har brug for bredbånd af een eller anden karakter i sommerhuset i Perstorp, men har dansk statsborgerskab - Jeg har spurgt flere steder, men ikke kunne få svar på følgende: Hvad skal der til for at jeg kan få Svensk bredbånd som dansker i mit svenske sommerhus. Der har været telefon på ejendommen ved min overtagelse. Kan nogen hjælpe mig med dette store vigtige spørgsmål...? Venlig hilsen Straw www.straw.dk prøv ice-net.dk evt ring til denne agent han har fuldstændig styr på mobil bredbånd. Søren Lars Jensen Tele Komplet A/S Finsenvej 39 B 2000 Frederiksberg
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu