Basse Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Så hellere sådan en her: http://www.blocket.se/lund/Porsche_997_S___Power_Kit_382_Hk___PCM_Navi___23058299.htm?ca=23_11&w=3 Ja, det er også en mulighed - forskellen er dog alderen på bilen :-) Men lækker det er den porsche sq også.
sup3rior Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Ja, det er også en mulighed - forskellen er dog alderen på bilen :-) Men lækker det er den porsche sq også. Skal man have ræs, så snupper jeg hellere en Porsche end en TT... Og skal man kigge på pris kontra ydelse er der jo biler som giver endnu mere value-for-money end en TTRS...
Rikke Rost Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Eksempler??? Skal man have ræs, så snupper jeg hellere en Porsche end en TT... Og skal man kigge på pris kontra ydelse er der jo biler som giver endnu mere value-for-money end en TTRS...
Basse Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Skal man have ræs, så snupper jeg hellere en Porsche end en TT... Og skal man kigge på pris kontra ydelse er der jo biler som giver endnu mere value-for-money end en TTRS... Hvilke er det ? - når det skal være en sportsvogn også.
Guest PeterK Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Nej...skal vi nok Peter. Synd for Porschen når TT'eren kører udenom..... Tror ikke den kører udenom en ny 997S PDK......men nok om det, TT RS er virkelig et frisk skud på stammen og udfordrer Boxster/Cayman rigtig meget som er i samme prisklasse. Audi´s reelle udfordrer til 997 er klart kommende RS5 som jeg personligt glæder mig meget til at se, prøve og måske købe!! En af mine kollegaer har lige hentet en nyere DB9 cab V12.......Den er langsommere end TT RS, MEN DAMN den lyder godt og har X-factor + sjæl.....Gooosh - jeg er såld:D
Rikke Rost Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Yesss Peter, men RS5'eren er stor og tung..... Så den på ringen og jeg var sku skuffet over den måde den bevægede sig på. Man kunne godt se den var tung.... Så den synes jeg personligt ikke er et alternativ. Men det er en flot bil....:)
sup3rior Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Hvilke er det ? - når det skal være en sportsvogn også. Impreza WRX STI for at tage et eksempel... Selvom tallene på papiret er ringere kan jeg godt garantere dig for den overrasker når du får den ud og ræse - den jeg havde kunne uden problemer nappe biler som på papiret var væsentlig hurtigere...
Rikke Rost Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 En Impreza styrer godt.....dét gør den. Men den skal ha omfattende tuning før den bliver rigtig hurtig......:)
sup3rior Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 8.06 rundt på ringen i en officiel tid... Ganske godt klaret af en hot-hatch...
Rikke Rost Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Link??????? 8.06 rundt på ringen i en officiel tid... Ganske godt klaret af en hot-hatch...
Guest PeterK Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Yesss Peter, men RS5'eren er stor og tung..... Så den på ringen og jeg var sku skuffet over den måde den bevægede sig på. Man kunne godt se den var tung.... Så den synes jeg personligt ikke er et alternativ. Men det er en flot bil....:) Yeps, lidt stor og tung, men det passer jo fint til de lange lige stræk jeg kører 90% af tiden (Klagshamn til Ballerup). Så må den tilgengæld ligge KLIPPEstabilt på vejen med et par 20":th2: (En rød eller hvid med 20" sorte fælge med chrome kant:th2:)
Basse Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Yeps, lidt stor og tung, men det passer jo fint til de lange lige stræk jeg kører 90% af tiden (Klagshamn til Ballerup). Så må den tilgengæld ligge KLIPPEstabilt på vejen med et par 20":th2: (En rød eller hvid med 20" sorte fælge med chrome kant:th2:) Konkurrer den i samme klasse om f.eks den nye M3 ? - eller er det s5'eren ? M3eren skulle være bedre end den nye 997 pdk
Basse Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Impreza WRX STI for at tage et eksempel... Selvom tallene på papiret er ringere kan jeg godt garantere dig for den overrasker når du får den ud og ræse - den jeg havde kunne uden problemer nappe biler som på papiret var væsentlig hurtigere... En Impreza er vidst ikke en sportsvogn, hører vidst under hothatch betegnelsen ? Så hellere en m3, i den klasse
MC Manden Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 En Audi TT ER og BLIVER altid en ...ta-daaa...Audi TT. Om de så havde lagt en F1 motor i den og verdens bedste undervogn, så vil den ALTID være en frisørbil
sup3rior Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 En Audi TT ER og BLIVER altid en ...ta-daaa...Audi TT. Om de så havde lagt en F1 motor i den og verdens bedste undervogn, så vil den ALTID være en frisørbil Yessir :th2:
sup3rior Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 En Impreza er vidst ikke en sportsvogn, hører vidst under hothatch betegnelsen ? Så hellere en m3, i den klasse Det skrev jeg da også ;)
Rikke Rost Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Hvad er en Opel Omega så???? :D Frisørbil eller ej......Det bliver det næste der lander i carporten! En Audi TT ER og BLIVER altid en ...ta-daaa...Audi TT. Om de så havde lagt en F1 motor i den og verdens bedste undervogn, så vil den ALTID være en frisørbil
sup3rior Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Link??????? http://en.wikipedia.org/wiki/Nurburgring_lap_times
MC Manden Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Hvad er en Opel Omega så???? :D Ja, frisørbil er det ihvertfald ikke... Vi kan godt kalde den for en "onkel-blødhat-bil" :D Men, den er sgu meget behagelig at køre lange ture i, og det er jo det jeg bruger den til. Til gengæld ville den nok kun holde en ½ omgang på hvilken som helst bane .... så ville den ligge på siden i det nærmeste sving :D
Rikke Rost Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Jeps..... Men når NISMO har haft fat i den er den nok ikke std længere.....;) http://en.wikipedia.org/wiki/Nurburgring_lap_times
sup3rior Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Jeps..... Men når NISMO har haft fat i den er den nok ikke std længere.....;) Det fremgår ingen steder at Nismo har lavet noget på den... Subaru Impreza WRX STI Spec C er hvad bilen er angivet til... En Spec C bil er en fabriksbil som laves af Fuji Heavy Industries som alle andre Subaru'er...
sup3rior Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Ja, frisørbil er det ihvertfald ikke... Vi kan godt kalde den for en "onkel-blødhat-bil" :D Men, den er sgu meget behagelig at køre lange ture i, og det er jo det jeg bruger den til. Til gengæld ville den nok kun holde en ½ omgang på hvilken som helst bane .... så ville den ligge på siden i det nærmeste sving :D Det ville tilgengæld være sjovt at se
Rikke Rost Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 8:06 Subaru WRX STi Spec-C Motoharu Kurosawa Best Motoring Video 'NISMO Beast Unleashed' Næppe reklamer for en std bil....:D Det fremgår ingen steder at Nismo har lavet noget på den... Subaru Impreza WRX STI Spec C er hvad bilen er angivet til... En Spec C bil er en fabriksbil som laves af Fuji Heavy Industries som alle andre Subaru'er...
MC Manden Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Det ville tilgengæld være sjovt at se Jeg har faktisk kørt sidelæns i den :D September 2007 skulle vi køre mc-race på Anderstorp og da vi vågnede lørdag morgen, var der is på banen. Så blev vi spurgt om vi ville køre ud med bilerne for at varme banen op.... Det gjorde vi så... det var noget af et syn. Alle der kører mc-race er rimelig ligeglade med ders biler, så det var en blandet forsamling af Volvo 242, varevogne....og en enkelt Omega :D ... Jeg måtte skifte bremseklodser da jeg kom hjem og jeg kørte kun 3 omgange
Guest PeterK Besvaret August 22, 2009 Rapporter Besvaret August 22, 2009 Konkurrer den i samme klasse om f.eks den nye M3 ? - eller er det s5'eren ? M3eren skulle være bedre end den nye 997 pdk RS5 vil jeg mene er noget større end M3 (rent fysisk), men iflg. flere bilmagasiner er den en udfordrer, da S5 er noget langsommere end M3. M3 er "pure race" ligesom 997, hvorimod S5 er mere cruise,sport og SKØNHED og i mine øjne en langt mere anvendelig bil til pendling/daglig transport og så kan man stadigvæk trække fra GTI-drengene på Roskildevej:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu