Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Davs. Jeg har tænkt mig at søge en lejlighed i Malmö. Der står bl.a. i annoncen "Lägenheten uthyres i befintligt skick"! Hvad hulan betyder det lige? Hilsner fra Frank
ja at den udlejes i den stand som den er i!
Besvaret
Ellers kan dette måske hjælpe fremover: http://translate.google.com/#
...som giver lettere kryptisk "Lejlighed til leje i sin nuværende tilstand". Og hvis man prøver den anden vej' date= evt. som dansker der vil for-svenske sine Søges-annoncer, så mener nærværende oversættelses-mainframe, at "hyran i samma skick som det är i" er den svenske version af Thomas' svar. Med andre ord, så ville jeg holde lidt igen med de fleste online-translatører - medmindre man er fan af grinekramper og våde øjne :D Hvis man keder sig, så er et par frem og tilbage-oversættelser af resultatet ofte katalysator for megen moro :p
  • 1 month later...
Besvaret

Ett problem med att använda googles översättningstjänst är att alla översättningar går via engelska, alltså även när man exempelvis översätter mellan danska och svenska. Det kan ibland ge väldigt märkliga effekter. Pröva exemeplvis med den mycket enkla danska meningen "Danmark slog Sverige", som är identisk på svenska. Enligt google bör detta dock av någon anledning översättas med "Danmark föreslog Sverige"... Går man sedan in och översätter samma danska mening till engelska blir resultatet "Denmark suggested Sweden" :confused:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...