Miriam Skrevet September 7, 2009 Rapporter Skrevet September 7, 2009 til at klippe en cyklelås op på min søn cykel hvor nøgle er knækket inden i :( Nogle der har sådan en fætter ?
Gio Besvaret September 7, 2009 Rapporter Besvaret September 7, 2009 Jeg kan have en seriøs fætter af slagsen i morgen eftermiddag...hvis i kan vente så lang tid (hvilket jo nok er svært, hvis han bruger cyklen til daglig)
Miriam Besvaret September 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 7, 2009 Jeg kan have en seriøs fætter af slagsen i morgen eftermiddag...hvis i kan vente så lang tid (hvilket jo nok er svært' date=' hvis han bruger cyklen til daglig)[/quote'] problemet er lidt at cyklen står oppe på skole, og syntes ik det er så super fedt at have den stående deroppe natten over
Rikke Rost Besvaret September 7, 2009 Rapporter Besvaret September 7, 2009 Er den låst fast til noget eller kan den fjernes???
Miriam Besvaret September 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 7, 2009 Problem solved :) den var låst fast til noget, men en af dem fra fritidshjemmet fik drejet nøgle stumpen med en tand så de fik den op :)
Thomas Besvaret September 7, 2009 Rapporter Besvaret September 7, 2009 Problem solved :) den var låst fast til noget, men en af dem fra fritidshjemmet fik drejet nøgle stumpen med en tand så de fik den op :) Han må godt nok have stærke tænder;)
Miriam Besvaret September 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 7, 2009 Han må godt nok have stærke tænder;) Det var faktisk en kvinde :) ja ok, så læste jeg lige hvad jeg selv skrev :)
Pede Besvaret September 7, 2009 Rapporter Besvaret September 7, 2009 haha ja - ham gad jeg sku ikke bokse med en sen nattetime :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu