Carsten H Skrevet September 7, 2009 Rapporter Skrevet September 7, 2009 Hej Jeg håber der er nogen af jer herinde som kan hjælpe mig lidt Jeg købte i april en MC i Sverige og fik den exporteret til DK da jeg bor her. Nu er det sådan at jeg gerne vil flytte til Sverige og gerne vil have mc´en med, men jeg fik at vide af sælger at når den er afmeldt i Sverige skal den først være registreret i et andet land, før den kan komme tilbage til Sverige og jeg har IKKE haft dk plader på den pga. jeg alligevel vil flytte til Sverige...spild af en masse penge :) Er der nogen som har noget som helst erfaring med dette eller er det forkert det som sælger har sagt til mig? Jeg vil jo helst ikke af med denne mc, hvis jeg kan undgå det. På forhånd tak
Andreas- AutoPerformance Besvaret September 7, 2009 Rapporter Besvaret September 7, 2009 Kan du det svenska reg.nr den tilldelades innan export ? skicka mig ett mail på aj@autoperformance.se så skall jag försöka hjälpa dig...
Carsten H Besvaret September 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 8, 2009 :) Hvis du mener det almindelige reg.nr den havde i Sverige så ja...jeg sender dig en mail iaften når jeg kommer hjem fra job :)
martin_–_grevie Besvaret November 11, 2009 Rapporter Besvaret November 11, 2009 Lignende udfordring Lykkedes det for dig at få den importeret til Sverige ? Jeg har et lignende problem. Jeg overvejer at købe en Yamaha Dragster af en ven i DK. Cyklen har aldrig været indreg. i DK eller i noget andet land da den har været anvendt som demo fra forhandler i DK på prøveplader. Cyklen er et par år gammel. Der findes købskontrakt osv. på den, nogen som kan hjælpe mig med hvad man skal gøre for at få den ind i Sverige ? PFT Martin
RS6 Besvaret November 11, 2009 Rapporter Besvaret November 11, 2009 Lykkedes det for dig at få den importeret til Sverige ? Jeg har et lignende problem. Jeg overvejer at købe en Yamaha Dragster af en ven i DK. Cyklen har aldrig været indreg. i DK eller i noget andet land da den har været anvendt som demo fra forhandler i DK på prøveplader. Cyklen er et par år gammel. Der findes købskontrakt osv. på den, nogen som kan hjælpe mig med hvad man skal gøre for at få den ind i Sverige ? PFT Martin Det er der ikke noget problem i, hvis den er typegodkendt i Sverige er det bare afsted til registreringsbesigtigelse. Jeg havde en udfordring med min XX Blackbird, de tyske papirer sagde at den havde 118kw og den svenske typegodkendelse sagde at den kun skulle have 115kw Efter at havde fundet en gammel svensk brochure hvor der faktisk stod 118kw gik den igennem besigtigelsen. Men tror faktisk at jeg var stødt på en svensk regelrytter, dem er der jo en del af. :thumbdown Hvis den aldrig har været registreret i DK risikere du nok at skulle få den danske importør til at fremsende typegodkendelsen. hmm....kunne måske være et problem!?!?!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu