Rene Larsen Skrevet September 8, 2009 Rapporter Skrevet September 8, 2009 Jeg blev i dag stoppet på vej mod Danmark (kl. ca. 13:00) af Svensk Politi - kun for at de ville se mit kørekort.... De havde kørt bag mig et lille stykke tid - hvor jeg kørte med fartpiloten sat til 110 km/t, så ikke noget at komme efter der :) men pludselig blev de blå lys tændt, og de ville se mit kørekort (ikke nogen alko test), hvorefter de bare ønskede mig forsat god tur De kørte så videre som om de havde stjålet bilen - og lavede så det samme med en ny svensker længere fremme, vedkomne blev stoppet ved den første afkørsel mod lufthavnen. Hvad har de gang i - de burde tage dem som kørte for stærkt - de fik 'bare' lov til at fortsætte
fisker Besvaret September 8, 2009 Rapporter Besvaret September 8, 2009 Lad mig gætte, du har dansk kørekort? For fik at vide af en flink svensk betjent, at tjekker de nummerpladen, står der at ejeren ikke er i besiddelse af et kørekort, da de ikke har de danske oplysninger.
Rene Larsen Besvaret September 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 8, 2009 Jep, dansk kørekort... Men hvorfor denne kontrol, og ikke en hastighedskontrol - når nu broen selv syntes det er et problem?? Det giver ikke nogen mening for mig, at de så bare lukker øjnene og kun vil tjekke kørekort - det kan de da gøre 'hjemme' i Sverige
fisker Besvaret September 8, 2009 Rapporter Besvaret September 8, 2009 Måske har de set en eller anden "idiot" i station 2, køre uden kørekort ;-) på den danske side
Rikke Rost Besvaret September 8, 2009 Rapporter Besvaret September 8, 2009 Eller også vurderer de at farten ikke er af afgørende betydning for sikkerheden på broen.... At folk der kører uden kørekort er langt farligere. Ganske fornuftigt.....:)
thenicegirl Besvaret September 8, 2009 Rapporter Besvaret September 8, 2009 Eller også vurderer de at farten ikke er af afgørende betydning for sikkerheden på broen.... At folk der kører uden kørekort er langt farligere. Ganske fornuftigt.....:) Ja, for dem, som kører 200 km/t er jo slet ikke farlige ;) Eller. Og dem, som kører så stærkt og bliver grebet i det (alt afhængig af, hvor de kører meget for stærkt), mister jo også kørekortet, så er det ikke det samme? ;) - L.
Rikke Rost Besvaret September 9, 2009 Rapporter Besvaret September 9, 2009 Nej.............. Ja, for dem, som kører 200 km/t er jo slet ikke farlige ;) Eller. Og dem, som kører så stærkt og bliver grebet i det (alt afhængig af, hvor de kører meget for stærkt), mister jo også kørekortet, så er det ikke det samme? ;) - L.
Homer Besvaret September 9, 2009 Rapporter Besvaret September 9, 2009 Ja, for dem, som kører 200 km/t er jo slet ikke farlige ;) Eller. Og dem, som kører så stærkt og bliver grebet i det (alt afhængig af, hvor de kører meget for stærkt), mister jo også kørekortet, så er det ikke det samme? ;) - L. Skulle du ikke til lægen??
MC Manden Besvaret September 9, 2009 Rapporter Besvaret September 9, 2009 Nej.............. :laugh::laugh: Dont feed the troll .... Endnu en herlig tråd er startet :D
thenicegirl Besvaret September 9, 2009 Rapporter Besvaret September 9, 2009 Skulle du ikke til lægen?? Damn, is that the best you've got? ;) I (vi?) har vitterlig intet liv, hva'? :) - L.
Rikke Rost Besvaret September 9, 2009 Rapporter Besvaret September 9, 2009 Hvis du har set Simpsons, så nej......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu