webodin Skrevet September 13, 2009 Rapporter Skrevet September 13, 2009 mens jeg sad og browsede her til aften på Facebook, blev jeg lige lige pludselig omdirigeret til en anden adresse, med information om at min computer havde en masse trojans,viruser, osv.. alt vil være på sin plads hvis jeg altså havde brugt windows XP, den omdirigerende side var utrolig god kopi af DenneComputer i windows miljø.... men desvære må jeg skuffe de mennesker som lavede sitet at min computer, kører med Linux og dermed var meget svær at blive overbevist om at min comp var inspiceret med en masse windows crap, halleluja for dette... :) her under kan i selv bedøme screenshots... Folket pas på når i bruger windows vær opdateret med jeres antiviruser, firewalls, antipyware, antimalware, og hvad der ellers findes af beskyttelses programmer for at holde jer kørende på maskiner...
Rikke Rost Besvaret September 13, 2009 Rapporter Besvaret September 13, 2009 Amen for helvede...............................
Lollikken Besvaret September 14, 2009 Rapporter Besvaret September 14, 2009 Personal AntiVirus Jeps PAV eller personal antivirus er et helvede at rense fra sin computer med mindre man allerede har malwarebytes installeret. Det havde jeg ikke på kærestens og pludselig begyndte den at ændre en masse ting i regdatabasen. Hvis I får PAV ind på computeren så pas utroligt meget på hvordan I "renser" computeren, for en simpel sletning af alle PAV filer og mapper resulterer bare i et nyt trin af virus :( Husk de små gemte filer! (bitter erfaring).
Rikke Rost Besvaret September 14, 2009 Rapporter Besvaret September 14, 2009 Jeg bruger Superantispyware sammen med AVG...Dét virker upåklageligt.
Menace Besvaret September 14, 2009 Rapporter Besvaret September 14, 2009 Folket pas på når i bruger windows vær opdateret med jeres antiviruser, firewalls, antipyware, antimalware, og hvad der ellers findes af beskyttelses programmer for at holde jer kørende på maskiner... Det samme gør sig gældende på alle platforme inkl linux Det farlige er faktisk når f.eks mac/linux brugere ikke har noget beskyttelse og dermed ikke ved om de har virus/malware/osv. og er med i diverse botnets mens de sidder og skriver "husk nu windows brugere at i kan få virus..." Vi kan meget hurtigt blive enige om at der er rigtigt mange "hr. og fru. jensen" virus/malware som er udviklet til windows, men det er nok fordi samme gruppe ikke bruger linux selvom de er begyndt at dukke op dertil
sup3rior Besvaret September 14, 2009 Rapporter Besvaret September 14, 2009 Det samme gør sig gældende på alle platforme inkl linux Det farlige er faktisk når f.eks mac/linux brugere ikke har noget beskyttelse og dermed ikke ved om de har virus/malware/osv. og er med i diverse botnets mens de sidder og skriver "husk nu windows brugere at i kan få virus..." Vi kan meget hurtigt blive enige om at der er rigtigt mange "hr. og fru. jensen" virus/malware som er udviklet til windows, men det er nok fordi samme gruppe ikke bruger linux selvom de er begyndt at dukke op dertil Lige præcis :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu