Don A Skrevet September 17, 2009 Rapporter Skrevet September 17, 2009 nogen der kender til deres 30 månder rentefrit og andre afgifter fidus?? Tænker at det er en go deal hvis man nu ikke køber en computer. Men måske et dyrt tv eller DSLR cam?? eller?
Gio Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 nogen der kender til deres 30 månder rentefrit og andre afgifter fidus?? Tænker at det er en go deal hvis man nu ikke køber en computer. Men måske et dyrt tv eller DSLR cam?? eller?Der er jo netop ikke nogen fidus. Alle vilkår er beskrevet - og det er jo ret få. De gør bare som de færreste - sælger en hulens masse varer, og er store nok til at tilbyde noget andre heller ikke kan.
Don A Besvaret September 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 17, 2009 så det er en god fidus for mig som forbruger ?
Gio Besvaret September 17, 2009 Rapporter Besvaret September 17, 2009 så det er en god fidus for mig som forbruger ?Prisen bliver jo den samme i sidste ende, såeh. By the way, inden du tripper ud og køber amok, så har jeg stadig din pc stående. Skal den afsted til godgørende formål, eller....?? :D
Don A Besvaret September 17, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 17, 2009 Prisen bliver jo den samme i sidste ende, såeh. By the way, inden du tripper ud og køber amok, så har jeg stadig din pc stående. Skal den afsted til godgørende formål, eller....?? :D hehe ja lige før.. Er du msn?
sup3rior Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 nogen der kender til deres 30 månder rentefrit og andre afgifter fidus?? Tænker at det er en go deal hvis man nu ikke køber en computer. Men måske et dyrt tv eller DSLR cam?? eller? Husk at læse vilkår, mange af de steder hvor det er rentefrit lusker de nogle gebyrer ind her og der for at kompensere for den manglende rente
larscph Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 Det ER helt rente og gebyrfri - så det er en fin aftale hvis man alligevel står og skal bruge noget. Jeg overvejede det helt konkret ifm min MacBook - men faldt på at jeg ikke har noget svensk ID. Og det var de (HandelsBanken, som er dem der giver kreditten) meget firkantede med. Ham fyren fra MediaMarkt prøvede bestemt meget at få dem til at godkende kombinationen af dansk pas og svensk personnummer bevis - men de var ikke til at hverken hugge eller stikke i. Så konklusionen var - ingen svensk ID - ingen 30 mdr rentefrit. Tyvär. Så fandt jeg til gengæld min MacBook på tilbud et andet sted - så det var egentlig ikke skidt alt i alt... :th2:
Juff Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 tror det er svært at få den slags lån uden uden en indkomst i se... noget andet med biler åbenbart
larscph Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 De var sådan set OK med at se et "antsällningsintyg". Det var ID'en som jeg røg på. Man ja, noget andet end biler.. tsk-tsk.. Dem kan man godt købe, indregistere og forsikre uden at have svensk ID..
bananas Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 Det ser fuldstændig ud som om at det er 0% i rente og gebyrer, så der er ikke nogen snyd der. Og siden 100 kr i dag er mere værd end 100 kr om et år, så er det faktisk en form for rabat. Det kan altid betale sig at låne til 0% i rente. Men for dem, som har likvide midler til rådighed og kan låne til 1,6% i boligen p.t. er det nok værd at huske på at rentefriheden ikke svarer til meget mere end 2-3% i rabat. Så hvis den samme vare kan købes et andet sted 5% billigere, så er det bedre.
Miriam Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 Der plejer at være et fakturerings afgift pr mdr, på x antal kr, på sådanne ordninger, men det er sikkert små penge, men det kommer jo så oven i iforhold til man bare købte varen. X antal gange 30 kan da også blive til lidt :)
larscph Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 Ja det gør der... Men det er faktisk ægte gratis 0%, 0 kroner i gebyrer/fakturaavgift osv - det påstod ham fyren bestemt da jeg spurgte i MediaMarkt...
Thage Løbner Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 Og siden 100 kr i dag er mere værd end 100 kr om et år, så er det faktisk en form for rabat. Det kan altid betale sig at låne til 0% i rente. Vil du vædde en flaske god rødvin på det? Hilsen Thage:eek:
Don A Besvaret September 18, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2009 hva så hvis man kender en med svensk id. kan man så skrive det på og så stå som betaler mon`? kan man sgu nok ikke, for så er det jo den person der hæfter vel? Hvor land tid tager det at få svensk ID. det er vel bare en plastikkort med i tansken?
dannemare Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 hva så hvis man kender en med svensk id. kan man så skrive det på og så stå som betaler mon`? kan man sgu nok ikke, for så er det jo den person der hæfter vel? Hvor land tid tager det at få svensk ID. det er vel bare en plastikkort med i tansken? Jeg mindes, at vi bestilte engang i januar 2008 og modtog så kortene cirka 4 uger senere. Det kan så have ændret sig siden.
Basse Besvaret September 18, 2009 Rapporter Besvaret September 18, 2009 Det er ikke sådan lige til at få via skatteverket - af en eller anden grund tager de ikke imod danske pas, er er udsted før 08/2006. Og jeg nægter at betale 600-800 kr for at få et nyere pas, bare for at få et dumt svensk plastik id :) Mit er udsted i juli 2006 og de nægter at tage det, på trods af det er den nye eu standard, som dem fra 08/2006 også er. Tåbelige svenske skrankepaver.
darksaint Besvaret September 19, 2009 Rapporter Besvaret September 19, 2009 pas Det er ikke sådan lige til at få via skatteverket - af en eller anden grund tager de ikke imod danske pas, er er udsted før 08/2006. Og jeg nægter at betale 600-800 kr for at få et nyere pas, bare for at få et dumt svensk plastik id :) Mit er udsted i juli 2006 og de nægter at tage det, på trods af det er den nye eu standard, som dem fra 08/2006 også er. Tåbelige svenske skrankepaver. Er dette ikke fordi at de nyere pas er med chip....jeg havde ingen problemer med at få mit da jeg havde et nyere pas fra sidste år med chip men min kæreste havde et pas som var 6 år gammelt kunne kun få sit fordi jeg så være "intygsgivere" for hende da vi deler adresse.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu