Nenad Skrevet September 20, 2009 Rapporter Skrevet September 20, 2009 Hejsa Hvad hedder det firma der fikser ens stenslag mens man er ude og handler på den lokale p-plads? FIk et stenslag i går og temperaturen er på vej ned især om natten og jeg vil ikke skifte min forude ud hvert år. Ved nogen hvad de hedder så jeg kan få det fikset mens jeg er ude og handle? Så kan jeg se om hvor de holder til denne weekend. På forhånd tak Nenad
Gio Besvaret September 20, 2009 Rapporter Besvaret September 20, 2009 carglass.se EDIT: Nå - sorry..det var vist ikke dem, eftersom de ikke kører ud og reparerer. Så kan jeg desværre ikke lige huske hvad de hedder.
Rene Larsen Besvaret September 20, 2009 Rapporter Besvaret September 20, 2009 carglass.se EDIT: Nå - sorry..det var vist ikke dem, eftersom de ikke kører ud og reparerer. Så kan jeg desværre ikke lige huske hvad de hedder. Carglass køre ud i DK - så hvis du kan få det klaret dér klare Carglass det med dit svenske forsikringsselskab også.
CAC Besvaret September 20, 2009 Rapporter Besvaret September 20, 2009 Jeg plejer at køre til carglass i Fosie når de åbner om morgenen, spørger om de kan fixe det men jeg venter. Det plejer de at kunne, og 30 minutter senere er alt klaret, og du skal bare betale din selvrisiko. Jeg har aldrig booket en tid der, og servicen har altid været fin.
dannemare Besvaret September 20, 2009 Rapporter Besvaret September 20, 2009 ... og du skal bare betale din selvrisiko. Afhængig af ens forsikring er der ikke nødvendigvis selvrisiko. Jeg selv skulle f.eks. ikke have pungen op af lommen. Til gengæld har vi lige fået et nyt stenslag, som med det samme udviklede sig, så ruden skal desværre helt skiftes nu.
Nenad Besvaret September 20, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2009 Jeg har lige bestilt hos carglass rundt om hjørnet, viste ikke at de også lå på Lundavägen. Takker for svarne. Nenad
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu