Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ikke noget med at checke bilens reg. nummer og körekort/legitimation.. näääh nej erläg venligst 790 dask og så kan du få dem tilbage, minus din bizz takst, når du har sendt os den fine konvolut med porto betalt retur! :rolleye: Mage til rigidt system skal man sgu da lede länge efter! :sick:

Besvaret

Og meget apropos, det tror sgu da fanden at ingen "normale" ikke pendlere ikke gider benytte den skod bro.. 790sek/550dkk for en retur.. Har de röget trälim og sniffet hash? :eek:

Besvaret

Havde selv engang glemt min brobizz og kørte ind i de manuel'e baner og sagde: "Jeg har glemt min brobizz, kan jeg køre tilbage og hente den?" servicemedarbejderen finder det ikke sjovt og siger "nej, men har du billed ID?" Her viser jeg hende mit svenske kørekort og jeg kører videre :thumbup:

Besvaret
Ikke noget med at checke bilens reg. nummer og körekort/legitimation.. näääh nej erläg venligst 790 dask og så kan du få dem tilbage, minus din bizz takst, når du har sendt os den fine konvolut med porto betalt retur! :rolleye: Mage til rigidt system skal man sgu da lede länge efter! :sick:
De gange jeg har gjort det har jeg 'bare' sagt at jeg intet andet betalingsmiddel havde på mig. Så havde de ingen problemer med at finde mit brobizz nummer.
Besvaret

Jeg har prøvet det et par gange - og jeg syntes det har været skide god service hver gang. Jeg betaler bare med kredit kort i den bane - og dagen efter kører jeg ind til servicekontoret sammen med kvitteringerne og min brobiz. Hun scanner den, checker lige kvitteringerne og jeg er ude igen max 2 min senere med pengene (minus brobizz taksten) tilbage på kontoen. /T

Besvaret

Jeg glemte for 1 måneds tid siden, min hjemmenøgler på jobbet. Fandt ud af det midt på broen. Tænkte NEJ - gider da ikke betale for 3 passeringer for at komme hjem. Manuelbanedamen var meget forstående og lod mig komme igennem, med en kvittering i hånden hvor der stod 0 kroner, vendte ved første afkørsel, manuelbanen igen, viste kvitteringen. Til kbh og hente nøgler, og så den normale passering igen. Det synes jeg da var super service.

Besvaret

helt utroligt, de positive historier om bron har været gemt godt :) Jeg har aldrig tidligere hørt nogen nævne ordene positiv, service og øresundsbron i samme kontekst... Men godt at høre, har et par gange selv glemt bizzen om morgenen, men har altid opdaget det inden den sidste afkørsel...

Besvaret
helt utroligt, de positive historier om bron har været gemt godt :) Jeg har aldrig tidligere hørt nogen nævne ordene positiv, service og øresundsbron i samme kontekst... Men godt at høre, har et par gange selv glemt bizzen om morgenen, men har altid opdaget det inden den sidste afkørsel...
Tøserne på kontoret har altid været søde og venlige, og tålmodige nok til at forklare ting man måske ikke lige har fattet (hvis man er lidt tungnem som mig) :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...