amorbavian Skrevet September 21, 2009 Rapporter Skrevet September 21, 2009 Undskyld mit sprog, men der er nok ikke børn der læser med...Titlen kunne dog have været ComHem = Ingen Service. Jeg er meget træt af dem lige nu og ved ikke rigtig hvad at gøre. Jeg tegnede i midten af august abonnement på Canal + Total hos ComHem. Så langt så godt - MEN den ene kanal (Sport HD) virker slet ikke. NO SIGNAL står der blot. Jeg har nu ringet til dem 6 gange og blevet påduttet alt muligt lort på, som skulle være løsninger på problemet. De sidste to gange LAGDE DE BARE PÅ ! Det skal påpeges, at jeg trods alt var høflig og bare forklarede problemet og sagde, at jeg nu har ringet 4-5 gange. Den første, der lagde på var en mand, som vil have, at jeg skulle ringe hjemmefra og ikke fra arbejde. Jeg sagde til ham, at jeg havde prøvet det før, da jeg fik det at vide første gang - uden at det hjalp at ringe hjemmefra - hvorefter han lagde på. I fredags var der en tekniker forbi, uden at løse problemet! Jeg var ikke hjemme, men min kone. Teknikeren burde dog vide, hvad han skulle lave. HVAD KAN MAN GØRE OVER FOR SÅDANNE SVIN?
larscph Besvaret September 21, 2009 Rapporter Besvaret September 21, 2009 Desværre nok ikke så meget end at ringe igen og selv sørge for at være hjemme når teknikeren kommer forbi. Alternativt finde en anden TV udbyder :)
amorbavian Besvaret September 21, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret September 21, 2009 HEHE ja jeg ved det. Anden udbyder går dog ikke, når jeg nu har bundet mig i 12mdr for Canal +. Hvilket jeg synes er latterligt højt. Det er een ting, jeg ikke kan lide ved Sverige. Høje bindingstider på alt. Jeg har dog tænkt mig, at gå til metroxpress for at få dem til at skrive en historie om den dårlige service. Har også flere gange læst frustrerede læserbreve om ComHem i metro, og så fik jeg ideen. Mest har jeg lyst til at blokere min betaling til den del af abonnementet, der omfatter Canal+ - indtil de fixer det. Men så endet jeg nok i en retssag i sidste ende (efter jeg nægter at betale inkassofirmaet osv.) :)
larscph Besvaret September 21, 2009 Rapporter Besvaret September 21, 2009 Hvis de ikke leverer dig det du betaler for - og det gør de ikke åbenbart. Så ring da og sig til dem at du tegnede det abonnement fordi du ville se C+ HD Sport - det kan du ikke. Derfor har du ikke fået det du har bestilt og derfor vil du gerne opsige dit abonnement. De kan ikke binde dig i 12 mdr hvis de ikke kan levere det produkt du har købt....
larscph Besvaret September 21, 2009 Rapporter Besvaret September 21, 2009 Som regel kan man nu godt købe uden bindingstid - så koster det bare mere...?
Humle Besvaret September 21, 2009 Rapporter Besvaret September 21, 2009 Du er ikke alene Prøv at google "Jag hatar Comhem" http://www.google.se/search?hl=sv&source=hp&q=jag+hatar+comhem&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=&aq=f&oq=
Frakkel Besvaret September 21, 2009 Rapporter Besvaret September 21, 2009 Det er lidt irriterende at de har sådan et dårligt ry. Man bliver vel nødt til at have en parabol stående på ens altan i stedet for at bruge det meget praktiske stik der sidder i stuen med et pænt comhem logo på. Det er bare ikke smart at man skal trække kabler så langt. Så indtil videre nøjes jeg med analog og en gang i mellem digitalt marksendt. Det er bare ikke fedt på en 50" skærm.
larscph Besvaret September 22, 2009 Rapporter Besvaret September 22, 2009 yes - digital signal via parabol - det er knivskarpt!
amorbavian Besvaret December 16, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret December 16, 2009 Problemet er stadig ikke loest, da de virkelig ikke vil snakke med mig (igen bliver der lagt paa lige saa snart, jeg forklarer problemet). Jeg har dog kun ringet et par gange siden sidst, fordi man mister modet og fordi jeg har rejst en del. Jeg overvejer nu staerkt at skifte til Parabol, men er det kun CanalDigital, der koerer med det? Jeg er dog godt klar over, at alle de firmaer har en ret ringe service, dog forventer jeg aldrig noget saa slemt som ComHem igen. Skal dog vente til mit 12mdr. bindingstid er udloebet.
thn Besvaret December 16, 2009 Rapporter Besvaret December 16, 2009 Som regel kan man nu godt købe uden bindingstid - så koster det bare mere...? F.eks. Viasat sport hos ComHem kan KUN købes med 12 måneders binding. Det sucks
briped Besvaret December 16, 2009 Rapporter Besvaret December 16, 2009 Når du ringer til Comhem (eller for den sags skyld enhver form for outsourced support) så noter navnet på den der besvarer kaldet. En god måde at gøre det på er at sige "Hej ", så husker du bedre navnet. Tal altid roligt og så høfligt du nu kan (som du skriver du gør). Supportere bliver som oftest stejle hvis de støder på en uhøflig kunde og giver dårligere/ingen support. Når agenten smider på fremfor at besvare din henvendelse ringer du igen, noterer igen navnet på agenten der besvarer kaldet, og beder om at tale med en manager eller team leder, stadig høflig. Hvis/når du får fat i deres manager/team leder forklarer du at smed på da du bad om en løsning på problemet. Det har virket for mig de par gange jeg har haft fat i en genstridig supportlinje. Og så kan man ofte med fordel nævne noget i stil med manglende levering af den betalte tjeneste sammen med noget reference til konsumentverket, det får som regel agenten til at eskalere sagen :)
Thage Løbner Besvaret December 19, 2009 Rapporter Besvaret December 19, 2009 Tja, Comhem we ikke sådan lige at håndtere. Jeg har prøvet at tilkøbe DR2, det kan man ikke!! MEN "Hej! Ja DR1 och DR2 ska vara tillgängliga via endast antennkabel i er fastighet - det vill säga utan digitalbox, analoga kanaler. Hittas inte kanalerna överhuvudtaget efter ny kanalsökning? Ni kan även testa med en annan antennkabel för att utesluta signalfel. Med vänlig hälsning Com Hem AB Kundservice Michaela Österdal " Det passer vist ikke, vel? Er der nogen af de lykkelige Comhem seere der har DR2 i "huspakken" eller lyver de bare for mig - jeg kan ikke finde den ihvertfald . Hilsener Thage
Gio Besvaret December 19, 2009 Rapporter Besvaret December 19, 2009 Det passer vist ikke' date=' vel? Er der nogen af de lykkelige Comhem seere der har DR2 i "huspakken" eller lyver de bare for mig - jeg kan ikke finde den ihvertfald.[/quote']Der er regionale forskelle på indholdet af ComHem's pakker, selvfølgelig. Hvis Comhem siger at DR2 er der i din forening/på din adresse, så burde den vel også være der. Hvad siger dine naboer? Kan de tage den?
briped Besvaret December 19, 2009 Rapporter Besvaret December 19, 2009 Jeg har ikke DR2 så vidt jeg ved. HSB.
donmop Besvaret December 19, 2009 Rapporter Besvaret December 19, 2009 Heller ingen DR2 i "huspakken" her i Ribersborg!
Thage Løbner Besvaret December 19, 2009 Rapporter Besvaret December 19, 2009 Heller ingen DR2 i "huspakken" her i Ribersborg! TJA, tror nok Comhem bare klokker lidt i det. Tror de blander lidt på kanalerne, mener nok TV2 og ikke DR2. Fred være med Comhem:fight: God weekend Thage
Gustaf Besvaret May 12, 2010 Rapporter Besvaret May 12, 2010 Så lige denne tråd omkring ComHem og vil gerne lige kort fortælle om deres metoder... Vi accepterede et tilbud på 12 mdr fra en dørsælger for ca 1.5 år siden. Vi ville gerne prøve det, men vi fik ikke at vide at alle filmkanalerne kun var i en prøvetid på 15 dage. Det skuffede, da han solgte det på filmkanalerne. Der er 3 måneders opsigelse. Jeg opsagde det dyre abonnement i februar måned og fik en bekræftelse herpå. Vores sidste abonnementsmåned er denne måned. Dette reagerer Comhem kundesupport på ved at ringe mig op og sige "at nu er det nye abonnement klar til at blive aktiveret og vi kan sende den nye boks ud til dig"... "Nej tak ... jeg har jo sagt det op, hvorfor skulle i så sende en ny pakke ud? " "Ok, Ha en trevlig dag" sagde de herefter. Magen til frækhed. Det eneste de skulle gøre er at fange mig på et dårligt tidspunkt. Havde jeg sagt ja, ville jeg havde været bundet i endnu 12 mdr ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu