JakobH Skrevet October 1, 2009 Rapporter Skrevet October 1, 2009 Det er vist noget med at der er en pokkers masse it-kyndige herinde, så jeg håber bare en af dem måske har tid til at give et råd eller støtte mig i mine sorger. Min gamle router til det trådløse netværk døde onsdag aften, så wroooummm ned i ICA og købe en ny. Jeg følger den del af vejledningen der hedder for absolut dummies og vupti!!! skidtet virker:th2: i ca 2 min inden den så smider mig af netværket og jeg kan ikke logge på igen. Hvis jeg slukker hele skidtet og starter computer, modem og router op igen har jeg nye 2 min på nettet inden den lukker ned igen. Hvis jeg derimod forbinder et kabel fra routeren til computeren så fungere det uden problemer. Men problemet med kabel er at det ikke er så trådløst. En enkelt gang har jeg kunne tricke den og pille kablet ud af computeren uden den opdagede det og så fungere det trådløse netværk, indtil den opdagede jeg lavede numre og lukkede ned. Så jeg håber der er nogle der har en ide til hvorfor min trådløse karrier ikke kan vare længere end 2 - 3 min? Routeren er en Netgear Wireless-G WGR614 v9 hvis det hjælper noget.
jpc Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Så jeg håber der er nogle der har en ide til hvorfor min trådløse karrier ikke kan vare længere end 2 - 3 min? Routeren er en Netgear Wireless-G WGR614 v9 hvis det hjælper noget. Umiddelbart ud fra din beskrivelse ville jeg bedømme den som en nitte. Jeg ville få den byttet.
Lollikken Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Det er vist noget med at der er en pokkers masse it-kyndige herinde, så jeg håber bare en af dem måske har tid til at give et råd eller støtte mig i mine sorger. Min gamle router til det trådløse netværk døde onsdag aften, så wroooummm ned i ICA og købe en ny. Jeg følger den del af vejledningen der hedder for absolut dummies og vupti!!! skidtet virker:th2: i ca 2 min inden den så smider mig af netværket og jeg kan ikke logge på igen. Hvis jeg slukker hele skidtet og starter computer, modem og router op igen har jeg nye 2 min på nettet inden den lukker ned igen. Hvis jeg derimod forbinder et kabel fra routeren til computeren så fungere det uden problemer. Men problemet med kabel er at det ikke er så trådløst. En enkelt gang har jeg kunne tricke den og pille kablet ud af computeren uden den opdagede det og så fungere det trådløse netværk, indtil den opdagede jeg lavede numre og lukkede ned. Så jeg håber der er nogle der har en ide til hvorfor min trådløse karrier ikke kan vare længere end 2 - 3 min? Routeren er en Netgear Wireless-G WGR614 v9 hvis det hjælper noget. Letteste er at bytte den, det kan også være at en firmware updatering kan klare det.
Kress & Betina Besvaret October 1, 2009 Rapporter Besvaret October 1, 2009 Det lyder lidt som det jeg var ude for da jeg satte mit trådløse til, den sparkede mig oz a efter 2 min ca. Hos mig var det fordi der var to programmer som ville styre det trådløse net, så da jeg endelig fik windows til at stoppe med det så virkede det :th2: Nu er jeg nok lige så dygtig til computer som en a de rød røvet fra abe grotten i zoo:rolleye:, men det er da et forsøg vær :) -Kress...
dabp Besvaret October 2, 2009 Rapporter Besvaret October 2, 2009 Det lyder næsten som om du har koblet op på routeren, og sat sikkerhed på, derefter kan du ikke komme på igen fordi netværket er gemt, men sikkerhedskoden er ikke tastet. Men det er selvfølgelig bare et gæt. Har du vista eller xp?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu