Rikke Rost Skrevet October 4, 2009 Rapporter Skrevet October 4, 2009 Altså søer man kan køre bil på???
Thomas Besvaret October 4, 2009 Rapporter Besvaret October 4, 2009 Altså søer man kan køre bil på??? Grønland:th2:
Rikke Rost Besvaret October 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2009 Er der søer på Grønland??? Grønland:th2:
thomas_lund Besvaret October 4, 2009 Rapporter Besvaret October 4, 2009 Har selv været oppe på søen ved Kall og køre på en frossen sø med Porsche Sverige i ca. marts. Helt fantastisk oplevelse. Så det var da et bud som er nærmere på end Grønland :-) /Thomas
Katrin Besvaret October 4, 2009 Rapporter Besvaret October 4, 2009 Jeg vil tro omkring på linje med Stockholm. Så på en fiskeside at de kørte i bil ud på Hjälmaren, som ligger ved Örebro, men alt afhænger jo af dybden på søen og hvordan vinteren forløber osv.....
Rikke Rost Besvaret October 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2009 Jeps....Naturligvis. Men ville lige høre om jeg skulle til Norrland eller om jeg kunne blive hjemme i Skåne :)
Lynge Besvaret October 4, 2009 Rapporter Besvaret October 4, 2009 Hvis vinteren arter sig kan det skam lade sig gøre på Sjælland, har for efterhånden nogen år siden dog(må vel være 12-15 år siden), været nede og se nogen køre på Tissø en vinter dag;)
leon Besvaret October 4, 2009 Rapporter Besvaret October 4, 2009 Jeg ved der bliver kørt på søerne omkring Idre og Sälen. Leon
Rene Larsen Besvaret October 4, 2009 Rapporter Besvaret October 4, 2009 Hvis vinteren arter sig kan det skam lade sig gøre på Sjælland' date=' har for efterhånden nogen år siden dog(må vel være 12-15 år siden), været nede og se nogen køre på Tissø en vinter dag;)[/quote'] Ja, hvis vinteren er hård nok, kan man jo køre på både Storebælt og Øresund :D Sidst dette kunne lade sig gøre var vel tilbage i slutningen af 70'eren - men det kommer nok ikke igen foreløbigt.
Rikke Rost Besvaret October 4, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2009 Hvis det gør det, så gør jeg det nok først i Starlet'en :D
Pede Besvaret October 5, 2009 Rapporter Besvaret October 5, 2009 Har talt med en professionel chauffør idag der flere gange årligt er på kørekurser. Når det er i Sverige er det i Luleå hvor der findes noget for hr og fru Danmark/Sverige samt nogle kurser for professionelle. De professionelle kurser koster vistnok omkring 16-17.000 SEK incl overnatning mente han. Det ene år måtte de dog tage yderligere 250 km nordpå da søen de brugte ved Luleå ikke var frossen nok.
Lynge Besvaret October 5, 2009 Rapporter Besvaret October 5, 2009 Ja, hvis vinteren er hård nok, kan man jo køre på både Storebælt og Øresund :D Sidst dette kunne lade sig gøre var vel tilbage i slutningen af 70'eren - men det kommer nok ikke igen foreløbigt. Ja det er også alt den global opvarming, men ok så er golf sæsonen lidt længere:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu