briped Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 Sikke meget diskussion der kommer ud af, at der bliver forsøgt at få folk til at overholde loven :)
dannemare Besvaret October 12, 2009 Rapporter Besvaret October 12, 2009 Sikke meget diskussion der kommer ud af' date=' at der bliver forsøgt at få folk til at overholde loven :)[/quote'] Hop du nu bare på toget. :p
Rene Larsen Besvaret October 23, 2009 Rapporter Besvaret October 23, 2009 Dagens gåde Hvorfor blev der foretaget hastighedskontrol med laser ved udgangen af tunnelen mod DK kl. 9:45 i dag, når nu de har de der fine kameraer sat op inde i tunnelen??
Rikke Rost Besvaret October 23, 2009 Rapporter Besvaret October 23, 2009 Så blev den vist skudt ned....... Iiiihhh hvor har man stor respekt for broen og deres udtalelser......:D
Rene Larsen Besvaret October 23, 2009 Rapporter Besvaret October 23, 2009 Ja, det er lidt latterligt... Men politiet var flinke i dag - jeg kørte ellers 110 på fartpiloten, og blev ikke taget :th2:
credde Besvaret October 23, 2009 Rapporter Besvaret October 23, 2009 Ja, det er lidt latterligt... Men politiet var flinke i dag - jeg kørte ellers 110 på fartpiloten, og blev ikke taget :th2: Motorbølle
Toft Besvaret October 24, 2009 Rapporter Besvaret October 24, 2009 Hvorfor blev der foretaget hastighedskontrol med laser ved udgangen af tunnelen mod DK kl. 9:45 i dag' date=' når nu de har de der fine kameraer sat op inde i tunnelen??[/quote']øøøøh måske fordi det ene ikke udelukker det andet Politiet har vel, lige som os andre, i nu en måned vidst at folk kører 110+ km/t hen til første hvide streg, sætter hastigheden til 93 km/t de næste 500 m, og så får den pedal igen ud af røret. Så det er vel ikke så underligt at de stadig står og skyder med en laser for enden af tunnelen, evt med lidt guidance fra kameraerne. Jeg kørte selv forbi kl 10.20 igår, og der var godt med biler der var vinket ind på p-pladsen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu