Don A Skrevet October 8, 2009 Rapporter Skrevet October 8, 2009 Jeg vil sende en mail med en mappe som vedhæftet fil.. MEN, den vil ikke tilføje en hel mappe, kun en enkelt fil af gangen. Kan man ikke tilføje en hel mappe??
mrode Besvaret October 8, 2009 Rapporter Besvaret October 8, 2009 Jeg vil sende en mail med en mappe som vedhæftet fil.. MEN' date=' den vil ikke tilføje en hel mappe, kun en enkelt fil af gangen. Kan man ikke tilføje en hel mappe??[/quote'] nej, men du kan fx. zippe mappen i stedet og så sende zip-filen
Don A Besvaret October 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 8, 2009 nej' date=' men du kan fx. zippe mappen i stedet og så sende zip-filen[/quote'] tja det var jo en mulighed. det er bare dumt det andet syntes jeg
polar Besvaret October 8, 2009 Rapporter Besvaret October 8, 2009 Jeg vil sende en mail med en mappe som vedhæftet fil.. MEN' date=' den vil ikke tilføje en hel mappe, kun en enkelt fil af gangen. Kan man ikke tilføje en hel mappe??[/quote'] Nej, man kan ikke tiføje en hel mappe, kun en fil ad gangen, kan du vedhæfte
Mohlin Besvaret October 8, 2009 Rapporter Besvaret October 8, 2009 Finns det några mailprogram där man kan attacha mappar? Vi har Lotus Notes på jobb och där kan man inte heller.
dabp Besvaret October 8, 2009 Rapporter Besvaret October 8, 2009 Jeg tror det ikke umiddelbart... Jeg vill nok også foretrække at zippe eller rarre....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu