Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Som i topic, hvor i malmö finder jeg tilsvarende? Jeg skal bruge glasfilt, maling etc., og tænker på om det evt. er billigere i sverige. På forhånd tak.
Rusta fx. ved Svågertorp. Når du selv skriver det skal være det billigeste...
Besvaret
Rusta fx. ved Svågertorp. Når du selv skriver det skal være det billigeste...
Tak, der vil jeg prøve at kigge. Det er klart at pris og kvalitet følges ad, og kvaliteten skal naturligvis være i orden.
Besvaret
Tak' date=' der vil jeg prøve at kigge. Det er klart at pris og kvalitet følges ad, og kvaliteten skal naturligvis være i orden.[/quote'] Undskyld, er det ikke lidt selvmodsigende? Det skal være billigt, kvalitet og pris følges ad, og kvaliteten skal være i orden....hmm Svarer jo til at købe polsk flæskefars, og så klage over en salmonella forgiftning....:sick:
Besvaret
Undskyld, er det ikke lidt selvmodsigende? Det skal være billigt, kvalitet og pris følges ad, og kvaliteten skal være i orden....hmm Svarer jo til at købe polsk flæskefars, og så klage over en salmonella forgiftning....:sick:
Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at det skal være billigt for enhver pris, har jeg? Imidlertid så har jeg i dag købt min polske flæskefars i Byggmax, og der er indtil videre ingen salmonella at spore :fight:.
Besvaret

Sidst jeg skulle male i Kbh tænkte jeg, at jeg gad ikke slæbe på alt det vand fra Sverige, og der var jo "Røverkøb" på Nørrebrogade, men da jeg så deres priser kom jeg i tvivl om, på hvilken side af disken røveren står. Butikken ligner lort, markedsføringen peger stærkt på discount, varen er et uspecificeret No-Name produkt. Det eneste, der er hi-end, er prisen. Medmindre kvaliteten også var fantastisk - og det synes jeg er ret svært at vurdere udfra synet af en plastikbeholder med en glad etiket på. Det var kun nogle få hundrede procent, der skilte, men det blev Byggmax.

Besvaret
Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at det skal være billigt for enhver pris' date=' har jeg? Imidlertid så har jeg i dag købt min polske flæskefars i Byggmax, og der er indtil videre ingen salmonella at spore :fight:.[/quote'] Haha...den var god, men vent til i morgen, du bliver glad for dit toilet.... Kunne ikke dy mig for at pointere dit ønske var lidt selvmodsigende, lad os høre om dine erfaringer med malingen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...