mickiii Skrevet October 9, 2009 Rapporter Skrevet October 9, 2009 Som i topic, hvor i malmö finder jeg tilsvarende? Jeg skal bruge glasfilt, maling etc., og tænker på om det evt. er billigere i sverige. På forhånd tak.
SanneJ Besvaret October 9, 2009 Rapporter Besvaret October 9, 2009 Som i topic, hvor i malmö finder jeg tilsvarende? Jeg skal bruge glasfilt, maling etc., og tænker på om det evt. er billigere i sverige. På forhånd tak.Rusta fx. ved Svågertorp. Når du selv skriver det skal være det billigeste...
mickiii Besvaret October 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 9, 2009 Rusta fx. ved Svågertorp. Når du selv skriver det skal være det billigeste... Tak, der vil jeg prøve at kigge. Det er klart at pris og kvalitet følges ad, og kvaliteten skal naturligvis være i orden.
RS6 Besvaret October 9, 2009 Rapporter Besvaret October 9, 2009 Tak' date=' der vil jeg prøve at kigge. Det er klart at pris og kvalitet følges ad, og kvaliteten skal naturligvis være i orden.[/quote'] Undskyld, er det ikke lidt selvmodsigende? Det skal være billigt, kvalitet og pris følges ad, og kvaliteten skal være i orden....hmm Svarer jo til at købe polsk flæskefars, og så klage over en salmonella forgiftning....
SanneJ Besvaret October 10, 2009 Rapporter Besvaret October 10, 2009 Samme sted ligger Bauhaus, Harald Nyborg, Biltema og K-rauta (minder om en Silvan) som også forhandler maling, så kan du jo sammenligne flere kvaliteter og priser:)
mickiii Besvaret October 10, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 10, 2009 Undskyld, er det ikke lidt selvmodsigende? Det skal være billigt, kvalitet og pris følges ad, og kvaliteten skal være i orden....hmm Svarer jo til at købe polsk flæskefars, og så klage over en salmonella forgiftning.... Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at det skal være billigt for enhver pris, har jeg? Imidlertid så har jeg i dag købt min polske flæskefars i Byggmax, og der er indtil videre ingen salmonella at spore .
Nils Besvaret October 10, 2009 Rapporter Besvaret October 10, 2009 Sidst jeg skulle male i Kbh tænkte jeg, at jeg gad ikke slæbe på alt det vand fra Sverige, og der var jo "Røverkøb" på Nørrebrogade, men da jeg så deres priser kom jeg i tvivl om, på hvilken side af disken røveren står. Butikken ligner lort, markedsføringen peger stærkt på discount, varen er et uspecificeret No-Name produkt. Det eneste, der er hi-end, er prisen. Medmindre kvaliteten også var fantastisk - og det synes jeg er ret svært at vurdere udfra synet af en plastikbeholder med en glad etiket på. Det var kun nogle få hundrede procent, der skilte, men det blev Byggmax.
RS6 Besvaret October 10, 2009 Rapporter Besvaret October 10, 2009 Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at det skal være billigt for enhver pris' date=' har jeg? Imidlertid så har jeg i dag købt min polske flæskefars i Byggmax, og der er indtil videre ingen salmonella at spore .[/quote'] Haha...den var god, men vent til i morgen, du bliver glad for dit toilet.... Kunne ikke dy mig for at pointere dit ønske var lidt selvmodsigende, lad os høre om dine erfaringer med malingen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu