larscph Skrevet October 11, 2009 Rapporter Skrevet October 11, 2009 Jeg har muntret mig lidt med at installere 64-bit udgaven af Windows 7 på min MacBook Pro 17" i BootCamp... Tænkte jeg lige ville dele lidt erfaringer hvis der er nogen der skulle få lyst til at gøre det samme. Det fungerer i det store hele direkte, men der er dog lige lidt med et par drivers. NVidia 9600M GT grafikdrivers mangler - den installerer nogen "standard VGA drivers" der godt nok kan køre 1920x1200 pixels uden problemer - men hent de rigtige drivere fra NVidia's website. Lydkort - der er ingen lyd efter installationen. Hent "High Definition Audio Codecs" fra Realtek's webside. "Vista, Windows7 Driver (32/64 bits) Driver only (ZIP file)" i version 2.34 fungerer her. Tilbage var der højre-klik med musen!! Det virker ganske enkelt bare ikke, men efter en del søgen rundt fandt jeg et mega gammelt program "Apple Mouse Utitility" fra 2002 som gør tricket. Hold CTRL nede, så højre klikker musepladen. Uploader det her. Apple har godt nok en "Update to Bootcamp if you have problems right clicking in Windows" af nyere dato, men den nægter bare at lade sig installere.... Så venter vi bare på at Apple tager sig sammen og udgiver drivers til den fine touchpad så gestures osv kan fungere i Windows 7 ;)
Rene Larsen Besvaret October 11, 2009 Rapporter Besvaret October 11, 2009 Jeg har haft kørt en tidlig beta version Win 7 i VMware Fusion (2.0.4 mener jeg det var) - og efter at jeg installeret VMware tools (vista tool boksen??) virkede alt - både lyd og alle de muse klik jeg prøvere, inkl. høje klik.
larscph Besvaret October 11, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2009 Yes - jeg tror "kun" det er fordi jeg absolut skulle prøve med BootCamp - så får man jo ikke nogen hjælp fra Mac OS' drivere :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu