Kress & Betina Skrevet October 22, 2009 Rapporter Skrevet October 22, 2009 Eller var det bare pjat ?? Jeg mener bare at ha hørt at da jeg købte min pc med vista, at jeg kunne opdatere til Windows 7. -Kress...
Gio Besvaret October 22, 2009 Rapporter Besvaret October 22, 2009 Eller var det bare pjat ?? Jeg mener bare at ha hørt at da jeg købte min pc med vista, at jeg kunne opdatere til Windows 7. -Kress..."Virksomhederne herunder tilbyder udvalgte pc'er, der kvalificerer til Windows 7 Upgrade Option*. Køb en kvalificerende pc i dag, og følg producentens instruktioner for at få software-opgraderingen, når Windows 7 udkommer. Priser og levering vil variere. Alle oplysninger kan findes på producentens webside." http://www.microsoft.com/danmark/windows/buy/offers/upgrade.aspx Med andre ord, så skal du lede på producentens hjemmeside. Egentlig burde der være information med, da du købte pc'en - såfremt tilbuddet var gældende på købstidspunktet. (mener de startede med idéen omkring medio juni ´09)
Kress & Betina Besvaret October 22, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 22, 2009 Uha kan ikk huske det, men der var allerede snak om Win 7. -Kress...
Gio Besvaret October 22, 2009 Rapporter Besvaret October 22, 2009 Uha kan ikk huske det, men der var allerede snak om Win 7. -Kress...Tjek min post igen - jeg har redigeret den.
Kress & Betina Besvaret October 22, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 22, 2009 Ja men det var omkring januar jeg fik den, og købte den på wupti, så ikke nogen papir kode til mig :( -Kress... Tjek min post igen - jeg har redigeret den.
Gio Besvaret October 22, 2009 Rapporter Besvaret October 22, 2009 Ja men det var omkring januar jeg fik den, og købte den på wupti, så ikke nogen papir kode til mig :( -Kress...Januar...ok - så skal du nok ikke regne med noget. Men tag fat i producenten og hør ad. Så har du da prøvet.
jolin Besvaret October 23, 2009 Rapporter Besvaret October 23, 2009 Ja men det var omkring januar jeg fik den, og købte den på wupti, så ikke nogen papir kode til mig :( -Kress... Hvis den er fra januar er der ikke noget at hente. Det var først fra juni måned. Kan ikke huske den præcise dato dog.
Kress & Betina Besvaret October 25, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 25, 2009 Hmm, så må jeg trækkes med vista lidt endnu :( -Kress... Hvis den er fra januar er der ikke noget at hente. Det var først fra juni måned. Kan ikke huske den præcise dato dog.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu