Kress & Betina Skrevet October 30, 2009 Rapporter Skrevet October 30, 2009 Kan man "bare" kører oven på sin vista uden billeder og div forsvinder, eller er det bare helt forfra ?? -Kress...
Gio Besvaret October 30, 2009 Rapporter Besvaret October 30, 2009 Tre sekunder på Google.... http://www.intowindows.com/how-to-do-vista-to-windows-7-upgrade/
Kress & Betina Besvaret October 30, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret October 30, 2009 Ja selvfølgelig, find alt på google !! :) -Kress... Ps. Sover GIO aldrig ?? Tre sekunder på Google.... http://www.intowindows.com/how-to-do-vista-to-windows-7-upgrade/
Gio Besvaret October 30, 2009 Rapporter Besvaret October 30, 2009 Ps. Sover GIO aldrig ?? Det hænder :o
jpc Besvaret October 31, 2009 Rapporter Besvaret October 31, 2009 Kan man "bare" kører oven på sin vista uden billeder og div forsvinder, eller er det bare helt forfra ?? -Kress... Men - nok så vigtigt: Tag sikkerhedskopi inden, man kan være uheldig. Og det bedste resultat får man altid med en ny og frisk installation.
jolin Besvaret October 31, 2009 Rapporter Besvaret October 31, 2009 Jeg vil også klart anbefale at lave en ren installation! Jeg har egentligt aldrig selv prøvet at opgradere men bliver det ikke nogen gange noget ged? Jeg har ikke hørt godt om det, fra dem jeg kender der har gjort det.
Gio Besvaret October 31, 2009 Rapporter Besvaret October 31, 2009 Jeg mener at "opgraderingen" fra Vista til 7 er lidt anderledes - således at der ikke opgraderes egentlige Vista->7 komponenter, men at programmer, dokumenter og indstillinger mere migreres til ny kode. Hæng mig ikke op på det. En ren installation er altid vejen frem :th2: Faktisk, så sidder jeg lige nu og er ved at installere Win7 64bit Ultimate, efter at have kørt XP i jeg-ved-ikke-hvor-lang-tid snart. Og hér er der ingen vej udenom, da XP ikke kan "opgraderes" til 7. Havde valgmuligheden været der, så havde jeg stadig installeret en ren 7, selvom re-etableringen af programmer bagefter tager noget tid. Men efterhånden var min XP (oprindeligt installeret i 2005, og holdt kørende & vedlige på forskellige maskiner siden ;)) ved at være pææænt sandet til :o. Nu konverterer jeg min gamle XP til en virtuel maskine, da jeg gerne har det med at glemme at få et par ting fra en gammel installation med over på den nye. Og så er det bare at starte min gamle XP op i Windows XP-mode på 7 (som egentlig "bare" er en VirtualPC indbygget i 7) /me likes
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu