Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

hmm håber ikke du misforstår min tone, prøver at holde den lettere ironisk.. så intet personligt mod dig what so ever.... Jeg mangler bare helt klar info om de 500meters mærker bliver brugt eller ej. Når du siger en kollega har fået en bøde i tunnelen er der nok noget om det.... men stadigvæk... laser eller tidsmåling... jeg ønsker slet ikke at køre 220 igennem tunnelen idet det er yderst uansvarligt og mere eller mindre umuligt på det tidspunkt. generelt holder jeg mig under klippegrænsen midt i tunnel og i udgangen af denne... Hvis jeg en dag får en både for dette er det helt fint.. har dog været heldig med at spotte dem indtil videre ( de få gange de har været der ), men måske det er slut nu... :rolleyes: polities tilstædeværelse har næsten altid været lig nul ved tunnelen, og selvom de en dag skulle stå der igen, er der lille chance for det går ud over en selv...

Besvaret

De busser køre også lige lovligt stærkt over broen mvh A

....spørger du om dokumentation hvis en bekendt fortæller dig en historie om han har fået en bøde...?? Alle buschaufførerne på Graahundbus snakker om bøden, der er dokumentation nok for mig....det er Michael der fik bøden, ring til busselskabet.... Prøv at smutte igennem røret i morgen kl 08.30, med 220km/t ved de to mærker, snup et billede med telefonen og smid det op her.....held og lykke....
Besvaret
Må være den halvårlige fartkontrol ved tunnelen' date=' kombineret med citronmåne :D[/quote'] Så har konen pisset i sengen, for var der også kl. ca. 6 da jeg skulle følges med dem igennem røret...
Besvaret
hmmm synes de er lidt fremme i skoene for tiden på begge sider. I Søndags lavede de en sjælden kontrol på ringvejen i malmö hvor der kun er 90 km/t. Længe leve mit unge falkeblik, de stod på skråningen... De stod også på sallerupsvägen samme dag. Havde en dansk politibil bagved mig fra brøndby til kastrup i går, og nu kontrollen idag :fight:
grrrrr og fik tegn af en mc betjent i dag ( malmö ) om jeg nok lige skulle slippe gassen lidt.... samme skete for 3 uger siden i dk... godt man når at se dem i bakspejlet så de ikke kan måle en. men komme op på siden og skælde ud kan de da :D karma måske :rolleyes:
Besvaret

Vinkede du så ikke bare igen til den flinke MC mand ? det plejer jeg at gøre. Og slippe gassen selvfølgelig, ingen grund til at provokerer dem unødigt jo :lol:. De fleste har heldigvis stadig humor, og kan se det sjove - nogle få har ikke....griner.

Besvaret
Vinkede du så ikke bare igen til den flinke MC mand ? det plejer jeg at gøre. Og slippe gassen selvfølgelig, ingen grund til at provokerer dem unødigt jo :lol:. De fleste har heldigvis stadig humor, og kan se det sjove - nogle få har ikke....griner.
han fik mit mest uskyldige ansigt :th2: gassen var sluppet og jeg lå pænt med 90 ...
Besvaret

Jeg har lavet den sjove.... Overhalede en hel række af biler under Tårnby Torv. Jeg kørte nok 112 på fartpiloten og foran dem alle lå en betjent. Han flegnede da jeg overhalede og blink blink og så kom pegefingeren til at jeg skulle ind i nødsporet. Jeg har jo jævnt gode bremser, så det skulle han ikke sige 2 gange, så ca 50 m senere holdt jeg stille i nødsporet. Inden han havde fattet noget som helst så havde han tilbagelagt en lille ½ km. Så stod han og fægtede med armene og bad mig komme tættere på. Nej....jeg er blevet bedt om at holde indtil siden og det gjorde jeg. Så da jeg vinkede tilbage og bare blev stående udenfor bilen, så gik der lidt før han kom løbende. Godt gal i fjæset....:D Spurgte hvad fanden jeg havde gang i..... Jeg fik besked på at holde ind til siden og det gjorde jeg. Ikke mit problem at han var så lang tid om så lidt..... Ingen humor fra hans side. Så min bil blev tjekket godt og grundigt og ligeså blev mit kørekort.... Men først efter han måtte trave hele turen tilbage til motorcyklen for at benytte sin radio. Så fik jeg lov at køre....Satte mig pænt ind i bilen, alt imens han gik tilbage til sin cykel.... Nu er min bil så ikke langsomt oppe i fart og brøler en del, så den fik fuld roulade derfra. Glemte jeg at nævne en vis mængde støv og andet der blev hvirvlet op under udførelsen??? Han virkede ikke synderligt glad med de fagter han lavede....Nå men hjem kom jeg da. Selvom han brugte ½ time af min tid med ingenting......:D

Besvaret

Bakspejlet Du har nok bare väret heldig ikke at möde dem med kameraet monteret på mcèn

grrrrr og fik tegn af en mc betjent i dag ( malmö ) om jeg nok lige skulle slippe gassen lidt.... samme skete for 3 uger siden i dk... godt man når at se dem i bakspejlet så de ikke kan måle en. men komme op på siden og skælde ud kan de da :D karma måske :rolleyes:
Besvaret

De stod er igen ved den lille vigeplads efter tunnellen her kl. ca. 17 det var bullermørkt og regn, så ham der stoppede stod og svingede midt på kørebanen med en lysende rød pind. (starwars i regnvejr :tongue2:)

Besvaret

Jeg så dem også stå på DK siden da jeg kørte retur ned i tunellen kl ca. 1615... Første gang jeg nogensinde har set dem ved bron i de 2½ år jeg har pendlet. Men det lyder til det er blevet lidt mere offensive her på det sidste.

Besvaret
Jeg har lavet den sjove.... Overhalede en hel række af biler under Tårnby Torv. Jeg kørte nok 112 på fartpiloten og foran dem alle lå en betjent. Han flegnede da jeg overhalede og blink blink og så kom pegefingeren til at jeg skulle ind i nødsporet. Jeg har jo jævnt gode bremser, så det skulle han ikke sige 2 gange, så ca 50 m senere holdt jeg stille i nødsporet. Inden han havde fattet noget som helst så havde han tilbagelagt en lille ½ km. Så stod han og fægtede med armene og bad mig komme tættere på. Nej....jeg er blevet bedt om at holde indtil siden og det gjorde jeg. Så da jeg vinkede tilbage og bare blev stående udenfor bilen, så gik der lidt før han kom løbende. Godt gal i fjæset....:D Spurgte hvad fanden jeg havde gang i..... Jeg fik besked på at holde ind til siden og det gjorde jeg. Ikke mit problem at han var så lang tid om så lidt..... Ingen humor fra hans side. Så min bil blev tjekket godt og grundigt og ligeså blev mit kørekort.... Men først efter han måtte trave hele turen tilbage til motorcyklen for at benytte sin radio. Så fik jeg lov at køre....Satte mig pænt ind i bilen, alt imens han gik tilbage til sin cykel.... Nu er min bil så ikke langsomt oppe i fart og brøler en del, så den fik fuld roulade derfra. Glemte jeg at nævne en vis mængde støv og andet der blev hvirvlet op under udførelsen??? Han virkede ikke synderligt glad med de fagter han lavede....Nå men hjem kom jeg da. Selvom han brugte ½ time af min tid med ingenting......:D
Hehe top humor :D Må indrømme jeg også tit gir den en gang kul, forbi politiet - inden for hastighedsgrænsen +- 5 km/t. Sådan en V8 kan få en halvtræt betjent til at vågne lidt :-) Barnligt ? ja meget - sjovt ? ja, ekstremt hehe Freedom of driving :D
Besvaret

Hmm Pudsigt med de MC'er. Kan være at KBH kredsens betjente er lidt mere pirlige .. det kan selvfølgelig også være vejret :P Når jeg trækker ned over Sjælland hænder det da at jeg møder og overhaler en æggeskal. Er ikke blevet stoppet for det endnu.

Besvaret

jamen det er da lige den... :D Hets mot folkgrupp är ett brott som innebär att offentligt sprida uttalanden som hotar eller uttrycker missaktning för en eller flera utpekade folkgrupper jeg vidste vi havde loven på vores side..... måske man skal have et lille skilt med den tekst liggende til hvis man engang skulle blive stoppet. :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...