Jump to content

Mest komiske, tåbelige, stupide og skræmmende tv-shop produkt nogensinde!

Recommended Posts

Besvaret

synes du det er skrämmende? jeg finder det langt mere skrämmende at der findes folk som röver folk på deres bopäl intet skrämmende i det der når man tänker på hvor mange hjemmeröverier der er i dk og sverige .. gang det med 1000 så er du måske i närheden af antallet i usa... jeg har da også diverse våben indenfor en meters räkkevidde af sengen .. bor på landet politiet er minimum 10-15 min ofte meget mere om at nå frem herude så er nogen först trängt ind her og hundene ikke har fået has på dem så gör jeg det selv.. så det kan jeg ikke se nogetsomhelst skrämmende i jeg holder helt og holdent med Heston om at alle bör ha et skydevåben hjemme til selvforsvar ... klart skal de ikke väre ude på gaden men i hjemmet burde man

Det er jo helt HillBilly gak dette her:
http://www.the-backup.com/buy/commercial.php Jeg var helt flad af grin da jeg så det. Men så gik det op for mig at der måske rent faktisk bliver solgt en del stykker. Man man kan jo også få lidt tips af gutten som har købt patentet her:
Besvaret
intet skrämmende i det der når man tänker på hvor mange hjemmeröverier der er i dk og sverige .. gang det med 1000 så er du måske i närheden af antallet i usa...
Det ser faktisk ud som om det forholder sig lige omvendt, der er pt. dobbelt så mange indbrud i danske hjem som der er i amerikanske, og mon ikke tallene er nogenlunde det samme hvad angår hjemmerøverier (det har jeg ikke kunnet finde statistik for). 2mo7exy.jpg
Besvaret
Det ser faktisk ud som om det forholder sig lige omvendt, der er pt. dobbelt så mange indbrud i danske hjem som der er i amerikanske, og mon ikke tallene er nogenlunde det samme hvad angår hjemmerøverier (det har jeg ikke kunnet finde statistik for). 2mo7exy.jpg
ja ok tänkte ikke på "pr 1000 indbygger" bare generelt .. men ok troede stadig usa ville före med mange längder ... men ja ...
Besvaret
...der er pt. dobbelt så mange indbrud i danske hjem som der er i amerikanske' date=' og mon ikke tallene er nogenlunde det samme hvad angår hjemmerøverier... [/quote'] Med andre ord: Geværer virker. :cool:
Besvaret
Med andre ord: Geværer virker. :cool:
Hvor mange 'hjem' i de fattige områder af USA tror du selv der er nogen som gider bryde ind i? Den der type statistik er som at sælge elastikker i metermål.
Besvaret

Det er altid smart at have våben liggende tæt på sengen. Man kan "vinde" en Darwin Award på det - posthumt!: http://darwinawards.com/darwin/darwin1993-10.html Midnight Specialbubbles1c.gif1992 Darwin Awards Winner Confirmed True by Darwin (21 December 1992, North Carolina) Ken Charles Barger, 47, accidentally shot himself to death in December in Newton, when, awakening to the sound of a ringing telephone beside his bed, he reached for the phone but grabbed instead a Smith & Wesson .38 Special, which discharged when he drew it to his ear. DarwinAwards.com © 1994 - 2009 Reference: Hickory Daily Record

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...