Lollikken Skrevet November 9, 2009 Rapporter Skrevet November 9, 2009 Vi mistede strømmen i ca. et minut eller sår'n. Var der andre uden for Lindeborg som oplevede det samme? Ca. kl. 23.30 d. 9. november
Gio Besvaret November 9, 2009 Rapporter Besvaret November 9, 2009 Vi mistede strømmen i ca. et minut eller sår'n. Var der andre uden for Lindeborg som oplevede det samme? Ca. kl. 23.30 d. 9. novemberhttp://www.eon.se/templates/Eon2IFramePage.aspx?id=57191&epslanguage=SV 684 kunder har tilsyneladende problemer i Malmö/Kulladal p.t.
Lollikken Besvaret November 9, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 9, 2009 Jeg vidste jeg burde have skiftet væk fra Eon ;) (Just kidding) Tak for info, jeg prøvede bare Sydsvenskan, men det var måske lidt optimistisk.
Gio Besvaret November 10, 2009 Rapporter Besvaret November 10, 2009 Jeg vidste jeg burde have skiftet væk fra Eon ;) (Just kidding)Nu kan du ikke rigtig slippe for Eon, eftersom de jo er netoperatører i området ;)
Lollikken Besvaret November 10, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2009 Nu kan du ikke rigtig slippe for Eon' date=' eftersom de jo er netoperatører i området ;)[/quote'] Hence the (Just kidding) =)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu