Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Køb en 320d istedet (177hk) og få den evt chippet. Hvis det skal være 6-benet, så hedder det 335d. de andre er efter min mening for "bløde" til en 3 klasse. - power og økonomi er ok, men deres respons (turbolag) passer ikke den den lille sportslige bil som 3'eren Desuden er der vist risiko for nogen pænt dyre manifold reparationer på 2.5/3.0 motorene: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=15448&highlight=BMW+udst%F8dnings+manifold

Besvaret

På den anden side hvis man nu godt bare vil have lyden fra noget 6-benet, så er den vel ikke det værste... Jeg har ikke prøvet den motor der er i 325d men havde en 530d med den gamle 193 hk motor og den var der nu ganske god "guf" i til almindelig brug. Husk - sådan en BMW diesel "skal" være med automatgear!

• 1 month later...
Besvaret

Update...

Jeg ved hvor der står en rigtig lækker 330d årgang 2004 (204 HK, 410 Nm) med hele svineriet til salg. Billigt!
Har du noget mere på den inkl. pris, aktuel km samt billeder?
Besvaret
Tja, det havde jeg da haft hvis du havde reageret for en måned siden... nu er den væk.
Goodie - een anden i min omgangskreds har vist interesse for sådan en BMW, så det er en ny sag ;)
Besvaret
På den anden side hvis man nu godt bare vil have lyden fra noget 6-benet, så er den vel ikke det værste... Jeg har ikke prøvet den motor der er i 325d men havde en 530d med den gamle 193 hk motor og den var der nu ganske god "guf" i til almindelig brug. Husk - sådan en BMW diesel "skal" være med automatgear!
Nej..ikke nødvendigvis
Besvaret
never, har en 530d med manuel, og jeg elsker det :thumbup: der er ikke noget som at ligge den klar i 3´de gear klar til en overhaling. og ikke som en død aut gearkasse der først lige skal have at vide at NU skal vi til at køre stærkt.
Besvaret
never, har en 530d med manuel, og jeg elsker det :thumbup: der er ikke noget som at ligge den klar i 3´de gear klar til en overhaling. og ikke som en død aut gearkasse der først lige skal have at vide at NU skal vi til at køre stærkt.
Er det en kombi? Og hvor Langt körer du på literen?
Besvaret
Hmmm... Tja... Jeg syntes nu den gør det ganske fortrinligt - altså automatkassen - hvis man sætter den i S... Men jeg ER nok også en doven hund der ikke selv gider røre i benzinen ;)
Besvaret
Hmmm... Tja... Jeg syntes nu den gør det ganske fortrinligt - altså automatkassen - hvis man sætter den i S...
Stor motor er som regel lig automatic, IMO - og en 530d kører ca. 13,5 km/l ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...