Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Det var min bimmer der holdt i højre spor i tunnelen, lige før mundningen mod Dk omkring 07.30. Som om det ikke var rigeligt med stormen i går osv.. Bensinpumpen besluttede at stå totalt af, lige midt i en overhaling.. :sick: En forbrændningsmotor uden brændstoftilførsel er godt nok død i sværen.. Men midt i alt det negative var der også noget positivt, det viser sig at vores højtelskede brokonsortium står for alle omkostninger ved havari o.lign. dvs. gratis Falck/Väghjälp i tunnelen, da der ikke er noget nødspor! Det er derfor deres ansvar og de får regningen! :th2:Desværre kunne jeg ikke lige overtale falckgutten til at køre mig til fr.berg, kun til Statoil ved rundkørslen. :D Endelig fik jeg lidt for alle de 1000 jeg har betalt til dem! :laugh: Nå men, jeg tror sgu at jeg er synsk for jeg havde en ekstra bensinpumpe liggende i bilen (hvor tit sker det lige?) og efter at være blevet transporteret til Statoil, kunne jeg der sætte den i og så ellers køre videre efter 1½-2 timers tid alt i alt. :cool: Men sjovt var det ikke, med min søn på bagsædet og stuck i tunnelen! Men alle kørte sgu rigtig pænt, tak for det! ;)

Besvaret

Altid noget du komme videre, uden de helt store omkostninger :-) Kørte igennem kl. 8 ca. og der var da en mindre kø som følge griner - men den kom hurtig igang igen. Du kan give en kvajebajer ved lejlighed :D

Besvaret

Det var den anden, manuelle 525.. Fortryder nu at jeg ikke lige fik nappet pumpen fra den! :rolleyes: biltemas bensinpumper passer ikke en sk*d og originalen koster 3000! :rolleye:

Besvaret

Tror der er en dødelig influenza epidemi for brændstof pumper i omløb, lige for tiden... Min 3 år gamle Passat rakte armene i vejret og sagde "jeg vil bæres" i fredags, lige før Fosie afkørslen... :fight: Det var også brændstofpumpen der var blevet træt af livet.

Besvaret
Det var den anden' date=' manuelle 525.. Fortryder nu at jeg ikke lige fik nappet pumpen fra den! :rolleyes: biltemas bensinpumper passer ikke en sk*d og originalen koster 3000! :rolleye:[/quote'] Hvad med Koed eller en bildemontering?
Besvaret

hmmm ja jeg så godt den bmw der holdte i højre spor... var ellers ved at blive godt sur på broen der jeg umiddelbart ikke kunne se der var noget i højre spor :rolleyes: det hjalp dog da der kom 2 udrykningskøretøjer susene indenom :fight: godt det ikke var mere alvorligt....... jeg havde ellers tænkt mig at lufte det her på debatten at en tysk bil IGEN var gået i stykker, men når nu det er dig er det jo noget andet ;)

Besvaret
jeg havde ellers tænkt mig at lufte det her på debatten at en tysk bil IGEN var gået i stykker' date=' men når nu det er dig er det jo noget andet ;)[/quote'] :love2::laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...