biz Skrevet November 19, 2009 Rapporter Skrevet November 19, 2009 Det var min bimmer der holdt i højre spor i tunnelen, lige før mundningen mod Dk omkring 07.30. Som om det ikke var rigeligt med stormen i går osv.. Bensinpumpen besluttede at stå totalt af, lige midt i en overhaling.. En forbrændningsmotor uden brændstoftilførsel er godt nok død i sværen.. Men midt i alt det negative var der også noget positivt, det viser sig at vores højtelskede brokonsortium står for alle omkostninger ved havari o.lign. dvs. gratis Falck/Väghjälp i tunnelen, da der ikke er noget nødspor! Det er derfor deres ansvar og de får regningen! :th2:Desværre kunne jeg ikke lige overtale falckgutten til at køre mig til fr.berg, kun til Statoil ved rundkørslen. :D Endelig fik jeg lidt for alle de 1000 jeg har betalt til dem! Nå men, jeg tror sgu at jeg er synsk for jeg havde en ekstra bensinpumpe liggende i bilen (hvor tit sker det lige?) og efter at være blevet transporteret til Statoil, kunne jeg der sætte den i og så ellers køre videre efter 1½-2 timers tid alt i alt. Men sjovt var det ikke, med min søn på bagsædet og stuck i tunnelen! Men alle kørte sgu rigtig pænt, tak for det! ;)
Rikke Rost Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Skal lige hilse og sige du var ikke populær hos fruen......:D Det har været helt sygt med trafik ind mod Kbh i dag...
Basse Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Altid noget du komme videre, uden de helt store omkostninger :-) Kørte igennem kl. 8 ca. og der var da en mindre kø som følge griner - men den kom hurtig igang igen. Du kan give en kvajebajer ved lejlighed :D
biz Besvaret November 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2009 Du kan give en kvajebajer ved lejlighed :D Ja, jeg ku sgu ossse trænge til et par kvajebajere eller 5 efter den tur!
7eren Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Men havde du ikke solgt bimmeren?
Menace Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Det får han svært ved nu aha.. .den burde da koste mere nu, nu er der ny(ere) benzinpumpe.... :-)
biz Besvaret November 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2009 Det var den anden, manuelle 525.. Fortryder nu at jeg ikke lige fik nappet pumpen fra den! biltemas bensinpumper passer ikke en sk*d og originalen koster 3000!
Kenneth J Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Tror der er en dødelig influenza epidemi for brændstof pumper i omløb, lige for tiden... Min 3 år gamle Passat rakte armene i vejret og sagde "jeg vil bæres" i fredags, lige før Fosie afkørslen... Det var også brændstofpumpen der var blevet træt af livet.
biz Besvaret November 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2009 Det er sabotage, der er nogle miljøaktivister der har p****t i vores tanke,som statement i forbindelse med klimahalløjsaet i næste måned..
Lollikken Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 Det var den anden' date=' manuelle 525.. Fortryder nu at jeg ikke lige fik nappet pumpen fra den! biltemas bensinpumper passer ikke en sk*d og originalen koster 3000! [/quote'] Hvad med Koed eller en bildemontering?
Juff Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 hmmm ja jeg så godt den bmw der holdte i højre spor... var ellers ved at blive godt sur på broen der jeg umiddelbart ikke kunne se der var noget i højre spor det hjalp dog da der kom 2 udrykningskøretøjer susene indenom godt det ikke var mere alvorligt....... jeg havde ellers tænkt mig at lufte det her på debatten at en tysk bil IGEN var gået i stykker, men når nu det er dig er det jo noget andet ;)
carbon-customs Besvaret November 19, 2009 Rapporter Besvaret November 19, 2009 hehe fødepumpemn til vores 530d døde for 2 mndr siden :) - men den døde iløbet af 100km så jeg kunne nå at prøve alt muligt inden en brugt fra koed blev bestilt. fordi ja den koster over 3k :)
biz Besvaret November 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2009 Problemet med de brugte er, at du aldrig ved præcis hvornår de bryder ned totalt uden advarselstegn, som i dag.. Nå men det ser ud til at jeg måske har fundet en værdig erstatningspumpe fra USA http://treperformance.com/i-656-bmw-255-lph-fuel-pump-many-years-and-models.html til omkring 1000skr inkl. fragt eller en bosch til 1700skr fra tyskland..
biz Besvaret November 19, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2009 jeg havde ellers tænkt mig at lufte det her på debatten at en tysk bil IGEN var gået i stykker' date=' men når nu det er dig er det jo noget andet ;)[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu