Kress & Betina Skrevet November 26, 2009 Rapporter Skrevet November 26, 2009 JA der var en Windows opdatering på min bærebar da jeg kom hjem igår, skulle lige genstarte og nu kan den slet ikk starte op, fejl på skærmkort og kan ikk finde noget styre program :( hvad faen er der sket ? -Kress
Gio Besvaret November 26, 2009 Rapporter Besvaret November 26, 2009 JA der var en Windows opdatering på min bærebar da jeg kom hjem igår, skulle lige genstarte og nu kan den slet ikk starte op, fejl på skærmkort og kan ikk finde noget styre program :( hvad faen er der sket ? -KressDu må nok lige pensle lidt mere ud i detaljer - og gerne med de faktiske fejl-meddelelser du får.
Rikke Rost Besvaret November 26, 2009 Rapporter Besvaret November 26, 2009 Du er pænt heldig med din IT mand hva' :D
Menace Besvaret November 27, 2009 Rapporter Besvaret November 27, 2009 Kom du til bare at slukke for strømmen ?
Kress & Betina Besvaret November 27, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 27, 2009 Ja verdensmesteren kunne jo ikk hjælpe, så jeg fik fat på en tåbe ! :) Du er pænt heldig med din IT mand hva' :D
Gio Besvaret November 27, 2009 Rapporter Besvaret November 27, 2009 Ja verdensmesteren kunne jo ikk hjælpe' date=' så jeg fik fat på en tåbe ! :)[/quote']Du har ikke skrevet yderligere om dit problem, så går ud fra du har fået løst det. Vi lukker tråden.
Kress & Betina Besvaret November 27, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret November 27, 2009 Nej jeg har afleveret den til en på arbejdet, så han ville prøve at trylle lidt, men den skrev der var et kabel der skulle kontrolleres og under det skrev den at den ikk kunne finde noget styreprogram :'( Han mente at harddisken var stået a. -Kress... Du har ikke skrevet yderligere om dit problem, så går ud fra du har fået løst det. Vi lukker tråden.
Gio Besvaret November 27, 2009 Rapporter Besvaret November 27, 2009 Nej jeg har afleveret den til en på arbejdet' date=' så han ville prøve at trylle lidt, men den skrev der var et kabel der skulle kontrolleres og under det skrev den at den ikk kunne finde noget styreprogram :'( Han mente at harddisken var stået a.[/quote']Fair nok. Det var også bare for at stikke lidt til dig :D GL med maskinen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu