chrhansen Skrevet December 9, 2009 Rapporter Skrevet December 9, 2009 Hvor pokker blev DR1 af. Den har været sort det meste af dagen, men der synes ikke at være noget information på Comhem og DR. TV2 er fin!. Nogle med sammen problem og hvorfor?
Paul Besvaret December 9, 2009 Rapporter Besvaret December 9, 2009 Ja, DR1 er også sort hér - 15 kanaler to go.
Kvalm Besvaret December 9, 2009 Rapporter Besvaret December 9, 2009 Ja, DR1 er også sort hér - Jep - tager den istedet på den digital box ;)
Thage Løbner Besvaret December 9, 2009 Rapporter Besvaret December 9, 2009 AV, DR1 er osse sort på min digitalbox (comhem) Hva ka jeg gøre? Det haster, min kone siger at vi ka prøve at snakke sammen nu når DR1 er død. Thage
Kvalm Besvaret December 9, 2009 Rapporter Besvaret December 9, 2009 AV, DR1 er osse sort på min digitalbox (comhem) Hva ka jeg gøre? Alt efter pakkevalg er DR1 og andre kanaler jo noget, du selv udvælger vha "din side" på comhem.se...
Paul Besvaret December 9, 2009 Rapporter Besvaret December 9, 2009 AV' date=' DR1 er osse sort på min digitalbox (comhem) Hva ka jeg gøre? Det haster, min kone siger at vi ka prøve at snakke sammen nu når DR1 er død. [/quote'] *hæ hæ* snakke... ikke værre?
thn Besvaret December 9, 2009 Rapporter Besvaret December 9, 2009 så kan det være at jeg får taget mig sammen til at få købt en digibox
Thage Løbner Besvaret December 9, 2009 Rapporter Besvaret December 9, 2009 *hæ hæ* snakke... ikke værre? Nhååå, jeg prøver da at begrænse skaden. Det er jo trods alt kun mandag. Der ka man bare se, kombinationen af manglende DR1 og høj alder ka altså gøre en senilkonfus - det var da onsdag igår. Nå anyhow, det er sjovere at være senilkonfus end det er blot at være senil.
Lynge Besvaret December 10, 2009 Rapporter Besvaret December 10, 2009 DR 1 er tilbage hos os efter 1½ døgns fravær
Thage Løbner Besvaret December 10, 2009 Rapporter Besvaret December 10, 2009 DR 1 er tilbage hos os efter 1½ døgns fravær osse her, og så med Manden med Den Gule hat og aben Peter. Det er jo som at blive genfødt. Nå, nåede da at finde en Conhem email adresse at skrive til, tålmodighed ville have klædt mig. Hygge Thage
briped Besvaret December 10, 2009 Rapporter Besvaret December 10, 2009 Så i var alle fuldægte sortseere i 1½ døgn? :) Nu tilbage til bare at være hverdags sortseer. Sorry, jeg blev altså bare nødt til at knytte sortseer til denne tråd ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu