Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

mine forældre der bor på amager, pludselig ringede det på døren og de insisterede på at se strøm måleren, de tog billeder af den og checkede om der var pillet ved den. Dong sagde at de udvælger nogle og tager ud. har jeg aldrig hørt om, kun hvis der er en stikker på spil. skal lige siges, der var intet galt med måleren og der er ikke pillet ved den overhovedet, men har nogen hørt om det her før?? at de bare kommer på uventet besøg af sig selv?

Besvaret
skal lige siges, der var intet galt med måleren og der er ikke pillet ved den overhovedet, men har nogen hørt om det her før?? at de bare kommer på uventet besøg af sig selv?
Ja det er helt normalt, også i Sverige iøvrigt hvor jeg har prøvet det to gange på 2 år indtil videre, dog blev der mig bekendt ikke taget billeder.
Besvaret
mine forældre der bor på amager' date=' pludselig ringede det på døren og de insisterede på at se strøm måleren[/quote'] Man kan vel bare nægte dem adgang, ligesom med licensmanden kræver det vel dommerkendelse at komme ind.
Besvaret
Ja det er helt normalt' date=' også i Sverige iøvrigt hvor jeg har prøvet det to gange på 2 år indtil videre, dog blev der mig bekendt ikke taget billeder.[/quote'] 2 gange på 2 år, det lyder ret voldsomt, du har måske den gamle måler? måske derfor de kommer hele tiden.
Besvaret
mine forældre der bor på amager, pludselig ringede det på døren og de insisterede på at se strøm måleren, de tog billeder af den og checkede om der var pillet ved den. Dong sagde at de udvælger nogle og tager ud. har jeg aldrig hørt om, kun hvis der er en stikker på spil. skal lige siges, der var intet galt med måleren og der er ikke pillet ved den overhovedet, men har nogen hørt om det her før?? at de bare kommer på uventet besøg af sig selv?
Ja det gør de der bliver taget en antal stikprøver været år, og det har ikke noget med en stikker at gøre, dette er fast kotume, eller det var det den gang jeg arbejde for Ding Energi eller hed det nu DONG Energy!?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...