Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Her til morgen stod der på skiltene ved M3' date=' at Øresundsmotorvejen er lukket fredag morgen! Godt man arbejder hjemme i morgen![/quote'] Ja, og når den er åben kommer der vel til at køre 100-vis af politieskorter med udrykning... Er også glad for at jeg er hjemme både i dag og i morgen...
Besvaret
Ja' date=' og når den er åben kommer der vel til at køre 100-vis af politieskorter med udrykning... Er også glad for at jeg er hjemme både i dag og i morgen...[/quote'] Det er nu ikke så slemt IMO. Netop idag - selv med forskinkelser pga vejret - er det en klar fordel med tog til København fremfor bil. Personligt havde jeg intet bøvl med at komme fra Svågertorp idag til Slotholmen kl 14:00 via Lufthavnen og gå fra Christianshavn Metro st. Egentlig ret hyggeligt at kigge ud fra Slotsholmen og se ... intet. Der er mere trafik kl 3 om natten en tilfældig tirsdag end netop nu. Ret hyggeligt at se :-)
Besvaret

Pede, så skulle du havde prøvet metroen kl. 8.30 i morges - så havde du ikke syns det var så fantastisk griner. Har aldrig set så mange mennesker før, og priser mig lykkelig jeg stod på, allerede på amager strand :-) Ved øresund var metroen proppet, og på lergravsparken kom kun 1/3 del af passagererne på - stort set ingen på amagerbro. Hvilket fik en person til at losse alt han kunne på ruden af glasdørene. Men humøret var højt hos de fleste dog - men det er også et tydeligt bevis på at det offentlige trafiknet slet ikke er klar på et københavn med mindre biltrafik og mere offentligt trafik. Glæder mig til i morgen, hvor jeg skal med toget hele vejen til lufthavnen - mest på hvor lang tid vi skal vente når broen lukkes- om man rammer ind i de 15 min der spærres for togene. Metroen blir fin - stiger på, på første station jo hehe.

Besvaret
Pede, så skulle du havde prøvet metroen kl. 8.30 i morges - så havde du ikke syns det var så fantastisk griner. Har aldrig set så mange mennesker før, og priser mig lykkelig jeg stod på, allerede på amager strand :-)
Basse, hva' pokker laver du på toget?
Besvaret

Russer Åbenbart en Russisk ministerpølse der landede. Der var sygt meget politi omkring lufthavnen

Så leger de allerede. Afkørslen mod lufthavnen spærret. Blå blink og politi overalt. Ikke let at komme på arbejde:sick:
Besvaret

Vejret Vil lige supplere med, at føret her til morgen ikke voldte problemer (tog 10 minutter mere end normalt (ved sammenlignelig trafikmængde)). I SE var der dog ikke specielt ryddet på hverken hovedvej 11 eller motorvejen, men man kunne nu snildt køre 80+. Fra og med broen er der fuldstændigt ryddet, og det var ikke min oplevelse, at der var glat på broen overhovedet.

Besvaret

Det er fedt at tiderne er ændrede, så nåede jeg det også, endda i et fuldstændigt tomt tog som heldigvis lige var de 5 min. forsinket i Svågertorp som jeg havde brug for. Dagen ser meget bedre ud nu end den gjorde for ½ time siden ;-)

Besvaret

hehe - spørg mig om en halv time - er med i 7:42 fra Malmö, der afgik 7:58 Nu på vej mod Svågertorp - ETA dér om 4 minutter ! Uhhhhhuu - hvor er det spænden !! - men der er E N O R M god plads i toget :-)

Besvaret

nix - holder stille i Svågertorp. Får en meddelels om at toget foran har tekniske problemer! HA - det har nu nok bare fået en gang Obama :-) 8:11 i Svågertorp - tilbage til virkeligheden.

Besvaret

hehe - blev så "indhentet" af 8:02 fra Malmö, der just er ankommet til Svågertorp. Det er sér nu MERE end halvtomt ud. Hmmm - I klimaets tegn burde man nok organisere noget samkøring med passagererne i det andet tog?

Besvaret
nix - holder stille i Svågertorp. Får en meddelels om at toget foran har tekniske problemer! HA - det har nu nok bare fået en gang Obama :-) 8:11 i Svågertorp - tilbage til virkeligheden.
Jeg er på Østerport om 2, ciao tabere ;-)
Besvaret
hehe... det var nok det tog, jeg overhalede lige inden betalingsanlæget... Totalt proppet, folk stod op som sild i en tønde. Oplevede ingen problemer på vejene, men pas på de to (formodentligt) Secret Service vogne, der holder midt på broen - de er fandme brede, så kør ikke helt inde til højre. Ellers kommer du måske til at smage en peberspray eller det, der er værre... Vh, Lars.
Besvaret
Du behøver ikke tippe mig om den side jeg citerer :p ... det er jo netop broens hjemmeside jeg henviste til' date=' vs. tv 2's info.[/quote']Jeg henviste til Broens SMS-service - ikke deres grønne og røde lamper :rolleyes:
Besvaret

Men denne gang havde "broen" alligevel ret, og tv2 tog fejl. Han fløv jo først hjem ved 23-tiden. Pænt af ham at holde sig uden for myldretiden på hjemturen i hverfald.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...