Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Søger lige lidt hjælp her, hvad ville i købe hvis i skulle ud og have et nyt tv ca 50" har kigget lidt på en samsung ue55b7070 eller 7050, men ved ikke om der er andre bedre mærker. Er der nogen herinde der ved lidt om tv ville det være lækkert :fight:

Besvaret

ok ja det siger min mand også altså det med plasma, mmeennnn jeg er absolut ikke imponeret af det panasonic 42cty vi har pt, havde et philips før det var rimeligt dog var der meget støj fra strømforsyningen. hvilke tv kan du-i evt anbefale Nulla.

Besvaret

Har 7070 dog kun i 46", kan klart anbefale det. den afspiller alle de formater jeg har smidt efter det via USB og mediaserver virker også fint. Og med samsungs speciele væg beslag "fylder" det kun 50mm ud fra vægen, det fås vist ikke mindre Super TV Mvh A

Søger lige lidt hjælp her, hvad ville i købe hvis i skulle ud og have et nyt tv ca 50" har kigget lidt på en samsung ue55b7070 eller 7050, men ved ikke om der er andre bedre mærker. Er der nogen herinde der ved lidt om tv ville det være lækkert :fight:
Besvaret

Många förväxlar begreppen,LED=LCD där är ingen skillnad på panelerna, däremot är "LED" bakkrundsbelyst med LED Dioder, tycker själv att bilden på såkallade "LED" är katastrofalt dålig ("dokumentärkänsla" när man tittar på film) och i princip alla lider av clouding http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=241223 Det bästa du kan köpa är en Pioneer Kuro (om det finns fler att få tag på. produktionen är nerlagd) , Netonet har en 8-seire 58" plasma (37mm tjock) för 20k den har jag själv precis köpt och är mycket nöjd med (hade en Pioneer 507 innan), detta är min personliga uppfattning och när det gäller Plasma vs LCD så är det många som tycker olika :)

Besvaret

clouding ???? ja hvad ved jeg om det hehe........... takker for hjælpen, har nu også læst en pæn anmeldelse om det pioneer tv, så nu er det ud og se på dem, håber da mediemarket har lidt at vælge imellem. :love2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...