Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg sidder her og kigger ud af vinduet (kl. 10:35) og ser der står en røgsøjle op fra broen. Ca. midt mellem SE og den første pylon. Er det en ulykke eller det annonceret vejarbejde?
Det kan være det er RS6 bil der brænder, eller han er holdt ind til siden for at "wanke"!!!
Besvaret
Nogen der fandt ud af årsagen? Jeg kan se der var mange forsinkelser og aflysninger i går formiddags.
Forsinkelserne på togtrafiken i går morges/formiddags skyldtes fejl på sporskifter ved ved Kastrup. Det er alligevel "tit" det sker, netop ved Kastrup, syntes jeg.
Besvaret

Der stod på broens hjemmeside i går, at der var planlagt vedligeholdelses arbejde og et spor farbart (kan ikke huske om det var mod DK/SE). Og det var hvis i tidsrummet 10.00 - 13.00. Så mon ikke dette kan have været årsag til "røgen" Thomas

Besvaret
Forsinkelserne på togtrafiken i går morges/formiddags skyldtes fejl på sporskifter ved ved Kastrup. Det er alligevel "tit" det sker' date=' netop ved Kastrup, syntes jeg.[/quote'] Jep - 10:51 fra Svågertorp var forsinket 8-9 minutter v/ ankomst. Dertil holdt vi på Peberholmen en 35 minutter og nød udsigten pga sporskifte problemerne v/ kastrup. Herligt herligt...normal ankomst Kbh H var 11:17. Ankomst igår var 12:02.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...