Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle, Jeg synes det er svært at finde nyt om "förbindelsespåret" der skulle gøre det nemmere at pendle fra Oxie til Danmark. Er der nogen der har noget nyt? Er der stadig planlagt åbning april 2011? Jeg synes ikke rigtigt der er blevet arbejdet på det, på det seneste? På forhånd tak hvis nogen ligger inde med info...

Besvaret

Der gläder mig Det gläder mig at jeg ikke er den eneste der ikke kan finde det:fight:QUOTE=zabel;210533]Hej alle, Jeg synes det er svært at finde nyt om "förbindelsespåret" der skulle gøre det nemmere at pendle fra Oxie til Danmark. Er der nogen der har noget nyt? Er der stadig planlagt åbning april 2011? Jeg synes ikke rigtigt der er blevet arbejdet på det, på det seneste? På forhånd tak hvis nogen ligger inde med info...

Besvaret
Nu har jeg ikke lige fulgt med på dette område' date=' men hvad kan man bruge et tog til svågertorp til, når togene kører fra hyllie?[/quote'] Man kan springe en tur til centralen over, plus jeg forventer at linie 33 kommer til at køre fra Svågertorp til Hylie. Om det bliver hurtigere har jeg dog ingen anelse om :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...