Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

:sick:Så skete det der ikke må ske. Min Hotmail konto er hacked. Løsenord, ja alt er ændret. Nogen der har prøvet det og ved hvad man gør? Nettet er ikke til stor hjælp. Nok lige sidste gang jeg har vigtige ting liggende på en en mail:sick:

Besvaret

Mail til Hotmail Nu fandt jeg endelig et sted hvor jeg kunne skrive til dem

:sick:Så skete det der ikke må ske. Min Hotmail konto er hacked. Løsenord' date=' ja alt er ændret. Nogen der har prøvet det og ved hvad man gør? Nettet er ikke til stor hjælp. Nok lige sidste gang jeg har vigtige ting liggende på en en mail:sick:[/quote']
Besvaret
Tak' date=' men det hjælper ikke. Min alt. e-mail er væk. Og navnet på mit første husdyr er åbenbart også ændret![/quote']Har du skrevet til dem allerede og fået svar? Som der også stod i artiklen jeg linkede til:

Recover a Lost Windows Live Hotmail Password Without Secondary Address or Secret Question Answer

If you have neither a secondary email address associated with your Windows Live Hotmail account nor a secret question (or a satisfying answer to it):

• Use the Windows Live ID Validation form.
    • Provide as much detail as possible so Windows Live Hotmail support can connect you to your account without doubt.

Besvaret

Det er ændret Den alt. e-mail adresse er væk. Og det navn jeg skal opgive er også ændret. Eller misforstår jeg hvad du mener?

Har du skrevet til dem allerede og fået svar? Som der også stod i artiklen jeg linkede til:

Recover a Lost Windows Live Hotmail Password Without Secondary Address or Secret Question Answer

If you have neither a secondary email address associated with your Windows Live Hotmail account nor a secret question (or a satisfying answer to it):

• Use the Windows Live ID Validation form.
    • Provide as much detail as possible so Windows Live Hotmail support can connect you to your account without doubt.

Besvaret
Den alt. e-mail adresse er væk. Og det navn jeg skal opgive er også ændret. Eller misforstår jeg hvad du mener?
denne adresse kontakter du Windows Live-folkene, og forklarer dem situationen, samt svarer på så meget du kan. De kan jo så gå ind og kigge på kontoen, og holde dine oplysninger op mod denne. Derefter kan de ændre password og mail igen, så du kan få den tilbage. Men det er vist noget af en kamp, så vidt jeg kan læse mig til på nettet. Men det er vejen frem.
Besvaret

Tak Takker for hjælpen. Jeg har fået svar og sendt en masse tilbage til dem. Men det er sidste gang at jeg har vigtige ting liggende på en e-mail adr:o

denne adresse kontakter du Windows Live-folkene, og forklarer dem situationen, samt svarer på så meget du kan. De kan jo så gå ind og kigge på kontoen, og holde dine oplysninger op mod denne. Derefter kan de ændre password og mail igen, så du kan få den tilbage. Men det er vist noget af en kamp, så vidt jeg kan læse mig til på nettet. Men det er vejen frem.
Besvaret
:sick:Så skete det der ikke må ske. Min Hotmail konto er hacked. Løsenord' date=' ja alt er ændret. Nogen der har prøvet det og ved hvad man gør? Nettet er ikke til stor hjælp. Nok lige sidste gang jeg har vigtige ting liggende på en en mail:sick:[/quote'] Öv, hvor irriterende. Må jeg spörge, om du har nogen ide om, hvordan det skete? (Så vi andre kan undgå det?)
Besvaret

Jeg har fået min mail tilbage Jeg har fået min mail tilbage, jubii. Hotmail troede på at det var min mail udfra de oplysninger jeg har givet dem. Jeg har på et tidspunkt fået en mail fra en ukendt. Den blev ikke åbnet. Men det betød åbenbart ikke noget. Den har åbenbart gjort at der efterfølgende er kommet mails fra Hotmail live teamet. Og så er der sendt bunker at mails til en adresse der ikke eksisterer. Ret skræmmende. Så nu vil jeg flytte alt af værdi til en anden adresse. Takker for hjælpen

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...