Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg har ikke oplevet Live Messenger-problemer på nogle af de 7-installationer jeg har lavet. Så måske det bare har været logon-serverne der har været trætte på det tidspunkt. Det sker sådan jævnligt. Når du får at vide du ikke kan logge på, så får du samtidig en fejlkode fra Messenger. Tag en Google-tur med denne - så kastes der gerne lys over sagerne.

Besvaret
Prøv at køre den som winxp sp3 istedet Så kan den også minimeres korrekt.... :-)
Den bliver skam minimeret korrekt, Windows 7-style. Hvis du bemærker, så minimerer man messengervinduet og har 2 i taskbar. Lukker man messengervinduet har man kun 1 i taskbar. Hvis du vil have den skal minimere til meddelelsesområdet så skal .exe filen smides til kompatibilitetstilstand, hvor Vista SP2 nok ville være den mest relevante når den nu er Windows 7 den kører under :)
Besvaret

Pidgin som alternativ messenger (open source)

har lige installeret win7 og derefter windows live .. men jeg kan ikke logge på? når jeg körer messengers egen fejlsögning siger den at alt er fint
hvorfor ikke installere Pidgin messenger og slippe for en masse bøvl...
Besvaret
hvorfor ikke installere Pidgin messenger og slippe for en masse bøvl...
Fordi... Pidgin understøtter ikke login fra flere steder. Pidgin understøtter ikke (sidst jeg brugte den) offline beskeder. Pidgin understøtter ikke webcam. Hvis man kan leve foruden de 3 ting, så kan jeg også kun anbefale Pidgin. Den primære grund jeg kan se i at skifte væk fra Live Messenger er de lorte flash reklamer som der bliver vist. De er ofte så dårligt lavede at de lige hiver 100% CPU. Avatar reklamen (da den blev vidt) crashede Live Messenger efter at have brugt 100% CPU i god periode. Og så er der de reklamer som lige hopper op i næsten fuldskærm og dytter og båtter når man kommer til ved et uheld at holde musen over dem *suk* A-Patch er en delvis løsning.. Flashen vises ikke længere men den loades stadig og bruger derfor stadig en masse ressourcer...
Besvaret

empathy messenger

Fordi... Pidgin understøtter ikke login fra flere steder. Pidgin understøtter ikke (sidst jeg brugte den) offline beskeder. Pidgin understøtter ikke webcam. Hvis man kan leve foruden de 3 ting, så kan jeg også kun anbefale Pidgin.
det vil jeg give dig ret i... at Pidgin er stærk på det ene område, og svag på det andet... Jeg bruger selv... empathy og fungere med perfekt lyd og webcam...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...