Ann Skrevet March 19, 2010 Rapporter Skrevet March 19, 2010 Jeg skal ofte ind til byen om aftenen, i et område hvor det er kropumuligt at parkere, så jeg tænkte at jeg ville køre til Ørestad eller Bella Center Metrostation og lade bilen stå der, og så snuppe metroen "down town". :th2: Er der nogen gode tips til parkering i de områder? Hvad er den bedste Metro at parkere ved? Jeg er godt klar over at man ikke slipper gratis, men jeg vil nødigt komme og hente bilen ved midnat og så finde ud at at parkeringen "lukkede" kl. 20.00 samtidigt med Fields eller centeret. Kan man være sikker på altid at komme ud igen?
Menace Besvaret March 19, 2010 Rapporter Besvaret March 19, 2010 Tårnby, tæt på stationen er der en masse villaveje hvor det er gratis at parkere og på villaveje synes jeg det er sikre at holde bilen om aftenen (eller weekend, hvis man nu samler et par venner op som skal over på weekend hos en og det er nok at tage 1 bil..)
Milla29 Besvaret March 19, 2010 Rapporter Besvaret March 19, 2010 Jeg parkerer nogle gange ved Femøren metrostation. Der er masser af plads, især om aftenen når sas personalet er gået hjem. Jeg har ikke set nogle skilte med pris eller tidsbegrænsning (hvilket jo ikke er det samme som at der ingen skilte er :o) )
Basse Besvaret March 19, 2010 Rapporter Besvaret March 19, 2010 Amager strand metro station - villaområde, men alt den p-plads du har behov for. tager 5-8 min. til centrum med metro derfra :D
bananas Besvaret March 19, 2010 Rapporter Besvaret March 19, 2010 Amager strand metro station - villaområde' date=' men alt den p-plads du har behov for. tager 5-8 min. til centrum med metro derfra :D[/quote'] Pæcis - Italiensvej hedder vejen. Helt gratis parkering
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu